Anasayfa Adwords Danışmanlığı
SEO'da en iyi biziz!

AdWords Danışmanlığında Yeni Dönem

Merhabalar, bu yazımızda AdWords danışmanlığında verdiğimiz hizmet hakkında detaylı bilgilendirmede bulunacağız. AdWords tarafında amacımız sadece AdWords ile satış getirmek ya da trafik elde etmek değil, markalaşma ve dijital bilinirlik sürecini mümkün olduğunca geliştirmek.

AdWords danışmanlığı çoğu kişi tarafından para çokomel olarak görünse de bizler için bundan çok daha fazlasıdır. Kullanıcıyı siteye yönlendirmek hiçbir zaman yetmez! Yönlendirdiğimiz kitlenin kalitesi, ürün veya hizmete gösterdikleri ilgi, sitedeki tasarımsal ve yazılımsal eksiklikler, satın alma sayfasındaki tıkanıklıklar hatta ve hatta sitedeki fiyatlar bile bizi yakından ilgilendiren etkenlerdir.

Kendimizi Google ajansıyız, çözüm ortağıyız gibi lanse etmiyoruz.

Adwords Danışmanlığı Sürecine Göz Atalım

  • İlk tanışma ve toplantı
  • Teklif ve anlaşma süreci
  • Sitenin genel analizi
  • Kullanıcı deneyimi optimizasyonu
  • Eski reklam hesaplarının incelenmesi(varsa)
  • Yeni hesap kurulumu
  • Anahtar kelime analizi
  • Reklam metinlerinin hazırlanması
  • Açılış sayfası derlemeleri
  • Reklam optimizasyonları
  • Raporlama süreci
  • Mutlu müşteriler :)

    Tek Amacımız Satış Değil

    Müşteri talep ettiği sürece tabi ki tek amacımız satış ancak genel olarak müşterilerimizin internetteki bilinilirliklerini arttırmayı amaçlıyoruz. İnternetin geleceğe yönelik bir yatırım olduğunu düşünüyoruz. Bu bağlamda görüntülü reklamlar ve arama reklamları en büyük silahlarımız olsa da gizli silahlarımız mevcut :)

    Sadece AdWords Değil

    Her ne kadar hizmetin adı AdWords danışmanlığı olsa da aslında 360 derece pazarlama hizmeti veriyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik en uygun pazarlama yöntemini bularak mutlu müşteriler edinmek birinci önceliğimiz. Facebook, AdWords, Linkedin, Twitter, yerleşimli reklam modelleri vb. birçok dijital pazarlama aracını aktif olarak kullanarak müşteri açısından optimum pazarlama modelini oluşturmaya çalışıyoruz.

    Test Test Test

    Hangi sektörde olursanız olun, hangi işi yapıyorsanız yapın internette satışın 1001 yolu vardır. Bunu bulmayı amaç ediniyoruz. Her ay bütçemizin bir kısmını test denemelerine ayırarak her ay müşterilerimizin toplam gelirini artırmayı hedefliyoruz.

    Ölçüm

    Ölçemiyorsan, yapma. Bugüne kadar reklamcılığın en büyük problemi ölçümdü. Binlerce lira verdiğiniz televizyon reklamları kime nerede nasıl gösterildi tamamen soru işareti. İnternetin gelişimiyle birlikte bu konuda epey ilerleme kaydedildi. Siteye gelen kullanıcının hangi yolları izlediği, hangi telefon modelini kullandığı, kaç yaşında olduğu hatta nereden internete bağlandığına kadar yüzlerce değerli veri keşfedilmeyi bekliyor.

    Bu verilere erişim, bunları yorumlayabilme ve bunun yanı sıra bu verilere dayalı aksiyon alabilmek her geçen gün daha önemli hale geliyor. Bu nedenle ölçümün öneminin farkındayız ve her veriyi ölçümleyerek üzerine katarak ilerliyoruz.

    Yükselmeye hazır mısınız?