AdWords REKLAMLARI
AdWords reklamları ile Google arama motorunda ve Google reklam ağında markanızın reklamını yayınlayarak potansiyel müşterilerinize ulaşabilir, satışlarınızı artırabilirsiniz. Google AdWords reklamları en verimli ve en kapsamlı performans pazarlama kanallarından biridir.

EN ÇOK KULLANILAN
AdWords REKLAM MODELLERİ

Arama Ağı (Search) Reklamları

Search reklamları, Google üzerinde yapılan aramalar sonucunda gösterilen metin reklamlardır. Organik sonuçların üzerinde ilk 4 sırada yer alırlar. Potansiyel müşterilere, ihtiyaç anında (arama yaptığı anda) ulaştığı için önemli bir reklam modelidir.

Görüntülü Reklamlar (GDN)

Google Görsel Reklam Ağı, potansiyel müşterilerinize görsel reklamlarla; bir milyondan fazla web sitesi, video ve uygulamadan ulaşabileceğiniz bir reklam modelidir. Çeşitli boyutlarda hazırlayabileceğiniz sabit ya da hareketli görsel reklamları; kişi ilgi alanına ve demografik bilgisine ya da site içeriğine göre çeşitli kombinasyonlarda hedefleyebilirsiniz. Örneğin bebek ürünleri ilgi alanına sahip kadınlar ya da bebek ürünleri ile ilgili içeriğe sahip siteler.

Alışveriş Reklamları (XML Reklamları)

Google Alışveriş reklamları, sitenizde bulunan ürünlere tek tek reklam oluşturmadan, ürünlerinizin özelliklerini, resimlerini, fiyatlarını ve promosyonlarını feed olarak eklenmesine izin verip bunları reklamlarda dinamik olarak değiştirerek gösteren bir reklam biçimidir. E-ticaret siteleri için oldukça verimli bir kampanya modelidir. Bu reklamların kullanılabilmesi için Google uyumlu xml oluşturulup bunu Merchant Center’a yüklemek gerekmektedir.

Yeniden Pazarlama (Remarketing Reklamları)

Sitenizi ziyaret etmiş kişilere tekrardan arama ya da görüntülü reklam ağı ile ulaşmanızı sağlayan reklam modelidir. E-ticaret sitelerinde özellikle dinamik remarketing reklamları oldukça etkili olmaktadır.

Video Reklamlar (Youtube Reklamları)

Video kampanyalar, YouTube ve Google Görüntülü Reklam Ağı'nda tek başına veya diğer video yayını içeriklerinde video reklamlar yayınlamanıza olanak tanır. Özellikle marka bilinirliğinizi artırmaya yönelik olarak ya da dönemsel olarak düzenlediğiniz kampanyaları geniş kitlelere ulaştırmak istediğinizde kullanabileceğiniz reklam modellerinden biri de Youtube (Video) reklamlarıdır.
Görüntüleme başına ücretlendirme vardır. İzleyiciler reklamı 5 saniye sonra atlayabilirler. İzleyiciler reklamınızı 30 saniyeden kısa sürede veya sona ermeden atlarsa ücret ödemezsiniz.

Evrensel Uygulama Reklamları (Uygulama İndirme)

Evrensel uygulama kampanyaları Android veya iOS uygulamalarınızın Arama Ağı, Play, YouTube ve Google Görüntülü Reklam Ağı dahil Google'ın en önemli mülklerinde tanıtılmasını sağlayarak indirilmesini sağlar.

Webtures ile yükselmeye hazır mısınız?

Elindeki ürünü pazarlamak, internet sitesine ziyaretçi sağlamak