Akşam

AKŞAM

Türkiye’de basın denilince akla ilk gelen, öncü kuruluşlardan biri olan Türkmedya, köklü geçmişi, yenilikçi yapısı ve çok yönlü yayıncılık anlayışıyla Türk medyasının mihenk taşlarından birini oluşturmaktadır. 1997 yılından itibaren Akşam Yayın Grubu adıyla Çukurova bünyesinde faaliyet gösteren grup, 2005 yılında Türkmedya adı altında tekrar organize olmuş; gerek izleyici, okur ve dinleyici, gerekse basın reklam pazarı bazında Türkiye’nin en güçlü yayın gruplarından biri haline gelmiştir. Dijital medyanın önlenemez yükselişi sonrasında dijital yayıncılık en önemli alanlardan birisi haline geldi.

İnsanlar artık tüm gündemi dijital medya üzerinden takip etmeye başladı. Dünya çapında yer alan tüm gazeteler artık dijital mecralarda kendilerine bir yer sağladı. Artan rekabet koşulları ve çok fazla sayıda bulunan dijital gazetelerin sayısı arama motorlarında en büyük rekabetin temellerini attı.

Akşam

Elde edilen sonuçlar ise;

Akşam
Organik trafİk kullanıcı sayısı yaklaşık 3 aylık süre içerisinde 4,65 katına çıkarılmıştır.
Akşam
Çalışmalara ilk başlanılan tarihte toplam ziyaretçi sayısı Webtures SEO stratejisinin başarısının sonuçlarından biri olarak bu sayı 2,89 katına eş değer bir kullanıcıya ulaşmıştır.
Akşam
Google tarafından sağlanan organik geri dönüşümlerde ise çalışmaların başından günümüze kadar 1,57 katının üzerinde bir kullanıcı trafiği sağlanmıştır. Bu oranlar milyonlarca kullanıcıya eş değer bir rakam olarak öne çıkmaktadır.
Akşam
Site İçi SEO analizi

Site İçi SEO Analizi

AKŞAM web sitesini yaklaşık 100 SEO kriteri üzerinden analiz işlemleri gerçekleştirdik ve gördük ki site üzerinde düzeltilmesi gereken birçok alan bulunuyor. Bu hataların çok kritik öneme sahip olduğunu belirterek sitenin hatalarının giderilmesini AKŞAM yazılım ekibi ile eş zamanlı olarak yürüttük.


Rakiplerin SEO Kalite ve Stratejileri

Rakiplerin SEO Kalite ve Stratejileri

Dijital yayıncılık sektörümü en büyük rekabetin var olduğu sektörlerinden biri olacağından dolayı rakiplerinde boş durmayacağını biliyorduk ve onların en ince ayrıntısına kadar analiz ettik. Gelecek dönemlerde ne tür SEO çalışması gerçekleştireceğini tespit ederek her zaman 1 adım önde başladık.


Anahtar Kelime Uyumlu Sayfa Tespiti

Anahtar Kelime Uyumlu Sayfa Tespiti

Anahtar kelime analizimizde belirlediğimiz anahtar kelimeler sitede nerelerde yer alıyor bu kelimelerle alakalı sayfalar mevcut mu anahtar kelimelerin yoğunluğu sitede ne kadar yer alıyor gibi detaylı analizimi gerçekleştirerek anahtar kelimelerin SEO’ya uyumlu hale getirip alakalı sayfaların oluşturulmasını sağladık.


Anahtar Kelİme Tespiti

Anahtar Kelİme Tespiti

Sektörde yer alan siteleri ve AKŞAM web sitesini detaylı bir şekilde analiz edilerek hangi kelimelerde daha çok verim alabiliriz konusunu uzunca araştırma yaparak ortak karar ile 30 kelime belirleyip bunların aranma hacimleri ve geri dönüş oranlarının ne türde olacağını tespit edip anahtar kelimelerimize onay verdik.


Full SEO checkup Sonucu

Bu analizimizde sitenin en ufak ayrıntısına kadar detaylı analizler gerçekleştirilmektedir. Tasarımından yazılımına site hızından mobil uyumluluğuna makalelerinden site yönetimine kadar analiz ederek tespit edilen tüm hataların giderilmesini sağladık. Analiz işlemlerimizi bu şekilde tamamlamış olduk. Site dışı SEO çalışmalarına başlamamız ile sitemiz adım adım ilerlemeye ve trafiklerin artışını görmeye başladık. Sektörün nisan ayında başlayacağını tahmin ettiğimiz için önümüzde çok fazla bir zaman yoktu bundan dolayı çok dikkatli ve azimli çalışmamız gerekiyordu alınan her Backlink geri dönüşü hesaplanarak ve siteye neler katkı sağladığını tespit edip kontrollü bir şekilde ilerlememiz gerekiyordu.

Akşam

Webtures ile yükselmeye hazır mısınız?

Elindeki ürünü pazarlamak, internet sitesine ziyaretçi sağlamak