Ekol

Avrupa’da en hızlı pazar payını genişleten Türk lojistik markası Ekol, dijital dünyada ise Webtures ile büyüdü! Ekol Lojistik ve Webtures 2011 yılından beri SEO bazlı bir dijital kampanya yürütmeye başladı. Belirlenen anahtar kelimelerin %90'ı ilk sayfaya organik bir SEO çalışması ile yükselmeyi başardı.

Ekol Lojistik ve Webtures tarafın yürütülen SEO kampanyaları güncel trendlere uygun, yeni algoritmaların istediği stratejilerle birlikte Ekol Lojistiğin büyüme stratejisine paralel olarak Webtures tarafından özel olarak hazırlanıldı.

Site İçi SEO Analizi

Ekol Lojistik web sitesi için yaklaşık 100 SEO kriteri üzerinden analiz işlemleri gerçekleştirdik ve gördük ki site üzerinde düzeltilmesi gereken birçok alan bulunuyor. Bu hataların çok kritik öneme sahip olduğunu belirterek ekibimiz ile sitedeki hataların giderilmesini sağladık.


Anahtar Kelime Sayfa Tespiti

Sektörde yer alan rakip siteler ve Ekol Lojistik detaylı bir şekilde analiz edilerek "hangi kelimelerde daha çok verim alabiliriz?" konusunda uzunca araştırmalar yaptık. Ortak alınan karar ile anahtar kelimeleri belirleyip bu kelimelerin aranma hacimleri ve geri dönüş oranlarının ne türde olacağını tespit edip anahtar kelimelerimize onay verdik. Belirlediğimiz anahtar kelimeler sitede nerelerde yer alıyor, bu kelimelerle alakalı sayfalar mevcut mu, anahtar kelimelerin yoğunluğu sitede ne kadar yer alıyor, gibi detaylı analiz gerçekleştirerek anahtar kelimelerin SEO’ya uyumlu hala getirilip alakalı sayfaların oluşturulmasını sağladık.


4 yıllık süreçte birçok algoritma güncellemesi, değişen çalışma türleri ve sürekli artan rekabet, Ekol Lojistik'i etkilemedi ve sıralamasını yükseltmeyi başardı. Marka bilinirliği Webtures tarafından en yüksek seviyeye çıkarıldı. Ekol Lojistik sadece kendi sektöründe değil internet aramalarında lider olmayı başarmıştır. Tüm "taşımacılık" ve türev kelimelerinde SEO lideri olmuştur.

Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et