Anasayfa Başarılarımız Uyumsoft

Uyumsoft

Uyumsoft, ilk 1 yılda %163 oranında organik trafik ve %819 SEO görünürlük büyümesini nasıl yakaladı?

Ne Yaptık?
ERP, CRM ve e-dönüşüm (e-fatura, e-defter, e-arşiv) uygulamalarında Türkiye'nin en iyi firmalarından olan Uyumsoft ile, sektörün dinamiklerine uygun yapılan çalışmalar neticesinde 1 yıl sonunda %163 oranında organik trafik büyümesi gerçekleştirdik. SEO görünürlük durumunda ise %819 oranında bir ivme yakaladık.

Neler Hedefledik?
Uyumsoftun amiral gemisi ERP, CRM ve e-dönüşüm uygulamalarıydı. Bu kelimelerin büyük bir çoğunluğunda rakiplere göre oldukça geride, hatta ilk 100 arama sonucunda dahi sıralamada yer almıyordu. Öncelikli hedefimiz sektörel kelimelere ait içerikler yaratarak gerekli site içi ve site dışı link kurgusu oluşturup sıralamalara girmek oldu. Sonrasında da sektörel arama trendlerini takip ederek rakiplere göre avantaj yakalamayı hedefleyerek sürekli büyüyen bu sektörde kalıcı yer edinmek oldu.

Nasıl Başardık?
Uyumsoft ile çalışma başlandığında genel olarak SEO görünürlüğü rakiplere göre oldukça düşük seviyedeydi. Sektördeki diğer rakiplerle organik tarafta rekabet edebilmek için rakiplerin seviyelerine ulaşmak gerekiyordu. Bu doğrultuda rakiplerin trafik çektiği anahtar kelimeler ve sürekli büyüyen ERP ve e-dönüşüm uygulamalarının olduğu bu sektördeki arama trendlerini ve arama hacmi oluşan kelimelerin tespiti ile başladık.

Arama hacmi yeni oluşan kelimelerin ivmelerini monitör ederek rakiplere göre çok daha hızlı bir şekilde içerik oluşturmaya yönelik çalışmalar planladık. Bu sayede arama hacmi oluşan tüm kelimelerden belli bir rekabet düzeyine erişmeden rakiplere göre daha fazla trafik elde edebiliyorduk. Bu sayede henüz yeni gelişme aşamasında olan bu sektörde kullanıcıların yaptıkları aramalarda kullandıkları soru kalıplarına yönelik doğru cevaplar ile kullanıcılara yanıt verebilir olduk.

2015 yılında ERP kelimesinin aylık ortalama aranma hacmi 20000 seviyelerindeydi. 1 yıl içerisinde önce 60000, sonrasında da 90000 seviyelerine ulaşarak sektördeki rekabet düzeyini tescilledi. ERP ve e-dönüşüm uygulamalarında sıralamada dahi yer almıyorken, uyguladığımız site içi ve site dışı link inşası, rekabetçi kelimelere ait içerikler, kullanıcı deneyimi analizleri ile birlikte üst sıralara oturmayı başardık.

Süreç içerisinde yaşanan her algoritma güncellemesinden sonra çok daha hızlı bir ivme yakaladık. Bu da site içi ve site dışı oluşturduğumuz stratejinin doğru olduğunun bir göstergesi olarak sıkça karşılaştığımız bir durum oldu.

Organik çalışmalar dışında Uyumsoft'un planladığı çeşitli reklam çalışmalarıyla da desteklenerek sektörde adından sıkça söz ettirmeyi ve güven sağlamayı başardık.

Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et