444 4 915
444 4 915
E-Ticarette İlham Alınacak Liderler

E-Ticaretin hayatımıza girmesiyle birlikte, tüm eticaret dünyasında bizlere bu ekosistemi öğreten, yol gösteren marka ve kurucuların kısa hikayeleri paylaşıyoruz. Her kurucudan birer parça kesit dahi öğrensek, marka yöneticilerimize çok büyük katkılar sağlayacaktır. Alibaba.com Kurucusu Jack Ma Jack Ma, eğitim hayatı dahil olmak üzere iş hayatında da birçok girişiminde başarısız olduğunu dile getirmektedir. Üniversite okurken çalışmak […]

Lead Generation Nedir?

Lead Generation tanımı özellikle de internet ortamında potansiyel müşterileri, müşteriye dönüştürebilmek isteyen firma ve girişimciler açısından önemlidir. Pazarlama aşamasında lead generation teknikleri uygulanarak, ilgili ürün ya da hizmeti satın alma potansiyeline sahip kullanıcıların kolay bir şekilde kazanılması mümkün olabilmektedir. Günümüzde özellikle de sosyal medya kullanımı ile hedef kitleye ulaşmak, kolay olmuştur ancak burada asıl mesele […]

UX İncelemesi Rehberi – İşletmenize Sağlayabilecek Yararları

UX İncelemesi, ürününüzün işletme değerini önemli ölçüde artırma potansiyeline sahip bir hizmettir. Süreç, kullanıcı deneyimini ve iş değerini odak noktasında tutan bir kapsamlı ürün analizini içerir. UX İncelemesi sayesinde, ürününüz üzerinde zararlı etkileri olabilecek sorunları tespit edebilecek ve bunları düzeltmek için çözümler bulabileceksiniz. Bu hizmetin sorunlarınızı aşmanıza ve dijital ürünün öne çıkmasına nasıl yardımcı olabileceğini […]

UX Çalışmasını Geliştirmek İçin Isı Haritalarını Kullanabilirsiniz

Isı haritası, bir sitenin mevcut trafiğinden daha fazla yararlanılması amacıyla, kullanıcıların sitede en çok nerelere tıkladığını incelemek ve Dönüşüm Oranı Optimizasyonu(CRO)’nda sıklıkla kullanılan bir araştırma tekniğidir. Kullanıcının sayfanızda nerelere tıkladığı, nerede durduğu gibi sayfada gezinme durumunu ısı haritası ile tespit edebilirsiniz. Aslında temelde, kullanıcı deneyiminin (UX) nasıl iyileştirilebileceğini belirlemek için sitenizde kullanıcılarının yaptığı gezintiyi analiz […]

E-Ticarette Başarı Faktörleri

E-Ticaret dünyasında başarılı olmak için deneyim odaklı kazançların çok büyük önemi var. Girişimcilik ruhu ile başlayan bu süreç büyük ciro yönetimine kadar uzayabiliyor. Hal böyle olunca başarı faktörlerini sıralamak istedik. Marka Yaratın! Son tüketim ve alışveriş deneyimlerine baktığımızda marka alışkanlığı gelenekselden gelen “markacılık” değil tam tersi marka imajını işaret ediyor. Yani marka olmak esasında kurumsallığı, […]

Yükselmeye hazır mısınız?