444 4 915
444 4 915

Rel Sponsored ve Rel UGC Nasıl Kullanılır?

10  Eylül 2019’da Google bağlantıların yapısını tanımlamak için yeni yollar eklediğini duyurdu. Bu yazımda sizlere bu etiketlerden ve gelişmelerden söz etmeye çalışacağım. Önceden bağlantıları tanımlamak için sadece iki seçeneğimiz varken Google’ın yaptığı bu geliştirme ile iki yeni seçeneğimiz daha ortaya çıkmış oldu:  Bunlar “sponsored” ve “ugc” etiketleri olarak adlandırılıyor. Çoğu güncellemeden sonra olduğu gibi, daha […]

SEO Çağatay Gül Devamını oku

Ahrefs Nedir? Ahrefs ile Site Analizi Nasıl Yapılır?

Ahrefs, söz konusu dijital pazarlama olduğunda SEO’dan PPC’ye web sitenizin ve rakiplerinizin performansını daima düzenli olarak analiz edebileceğiniz online araçlardan birisidir. Özellikle Backlink tarafında sunduğu veriler ve rakip backlink analizi konusunda elimizi oldukça fazla güçlendirmesi bu aracı öne çıkaran özelliklerden bir diğeri olmakta. Ayrıca Ahrefs günlük 7 milyona yakın sayfayı taramaktadır. Eminim ki sizler de […]

SEO Çağatay Gül Devamını oku

Anahtar Kelime Belirleme Yöntemleri

Anahtar kelime araştırması SEO çalışmalarının önemli ve başlangıç adımlarındandır. Bu yazı içerisinde ücretsiz ve ücretli araçlar ile nasıl anahtar kelime listesi belirleyebileceğinizi görseller eşliğinde aktarmaya çalışacağım. Anahtar kelime belirlemek için kullanabileceğiniz araç ve yöntemlere geçmeden önce anahtar kelime belirleme aşamasına gelmeden önceki ilk adımlarının neler olması gerektiğini konuşmak daha faydalı olacaktır. Web siteniz hangi alanda […]

SEO Ozan Can Balkışlı Devamını oku

BrightonSEO 2019 Etkinlik Özeti

SEO ve dijital pazarlama alanında dünyadaki son gelişmeleri yakından dinleyebileceğimiz ve alanında enler arasına giren kişilerin deneyimlerine tanık olabileceğimiz en önemli etkinliklerden birisidir ve yılda sadece iki defa düzenlenir. Bu yazıda sizlere 12-13 Eylül tarihlerinde düzenlenen  “BrightonSEO 2019” konferansındaki önemli noktaları özetleyerek SEO ve dijital pazarlama sektöründe en çok konuşulan son gelişmeleri aktarmaya çalışacağız. Etkinliğin […]

SEO Çağatay Gül Devamını oku

Searchmetrics İle Performansınızı Ölçümleyin

Web siteniz için bir SEO çalışması yapıyor veya yaptırıyorsanız bu çalışmaların performansını birçok araç üzerinden ölçümleyebilirsiniz. Bu yazıda ise ölçümleme araçlardan bir tanesi olan Searchmetrics’i anlatacağız.   Searchmetrics Nedir? SEO çalışmaları ile alakalı yaptığınız hataları raporlayan, web sitenizin SEO görünürlüğünü detaylı bir rapor şeklinde sunan, anahtar kelime performanslarını, rakiplerinizi ve sektörünüzün detaylarını size sunan bir […]

SEO Mustafa Uzun Devamını oku

Screaming Frog ile Web Sitenize Check-up Yapın

SEO üzerine eğilmeye başladığınızda sizlere değerli veriler sunan çok güçlü SEO araçları olduğunu göreceksiniz. Bu araçları mümkün olduğunca verimli bir biçimde kullanmak ve sonuçlarını yorumlamak önemlidir. Bugün Webtures SEO birimi olarak en çok kullandıklarımızdan biri olan, web site içeriğini tarayarak sorunları tespit etmekte etkin bir SEO aracı olan Screaming Frog SEO aracını ele alacağız. Masaüstü […]

SEO Ozan Can Balkışlı Devamını oku

Yükselmeye hazır mısınız?