Anasayfa Blog

Mükemmel Dönüşüm Optimizasyonu Uygulaması

Dönüşüm oranı optimizasyonu; basit A/B testlerinden, call to action butonlarının renklerinden, farklı ana başlıklardan ve formlardan çok daha fazlasıdır. 1-A/B testi kampanyaları; istatistiksel olarak önemli bir gelişme meydana getirir. Birçok kişi testlerde öğeleri rastgele...

Dijital Pazarlama Stratejinizi Güncelleyin!

Bazen markalar aynı taktikleri üst üste kullanıp yerlerinde sayabiliyorlar. Oysaki dijital pazarlama dünyası durmadan değişim halindedir. Bu değişikliklere uyum sağlamak sanıldığı kadar zor değildir. Bugün bile hemen stratejilerinizi güncellemeye başlayabilir ve değişime ayak uydurabilirsiniz....

Tekrarlanan İçerikleri ve Görselleri Basitçe Tespit Etmenin Yolu

Tekrarlanan içeriği tespit edin Aslında birçok yolu var ama ben size en basitini anlatayım; Yine Google üzerinden öğrenebilirsiniz. Nasıl mı? Web sitede gördüğünüz bir içeriği tırnak (“örnek cümle”) içerisinde Google arama çubuğundan aratın. Eğer...

Dönüşüm Optimizasyonu Rehberi

Bu yazımızda özellikle dijital pazarlama alanında sıkça duymaya başladığımız dönüşüm optimizasyonu (conversion optimisation/CRO) kavramını detaylı bir şekilde ele alacağız. Tabii dönüşüm optimizasyonuna geçmeden önce “dönüşüm/conversion” ve optimizasyon terimlerinin neyi ifade ettiğini açıklamamız gerekir. Dönüşüm...

A/B Testi Nedir ve Nasıl Yapılır?

A/B testi, aslında bir deneydir. Bu deneyde kontrol grubu ile 2 ya da daha fazla varyasyon ziyaretçiler tarafından değerlendirilir. Yapılan değerlendirme sonucunda da verilere bakılarak hangi varyasyonun daha iyi çalıştığına karar verilir. A/B testlerini...

INSTAGRAM
add Takip Et