+90 216 599 0495
+90 216 599 0495
E-posta Pazarlamasında Geçerli 8 Altın Kural

E-Posta pazarlama; müşterileri çekmek ve satış hunisinin en altına almak amacıyla en iyi tekliflerden birisidir. Gelen Pazarlama (İnbound Marketing) iyi sonuçları almak isteyen işletmeler için çeşitli araçlar sağlar. İyi kullanıldığında, işletme ve satış stratejisi için büyük etkiler yaratabilir. Bugün sizlere e-posta pazarlamanın neden zamanında iyi bir alternatif olduğunu anlatacağım. Gelin hep beraber yakından görelim. Keyifli […]

SEO TEKNİKLERİ: BEYAZ VE SİYAH ŞAPKA ARASINDAKİ İNCE ÇİZGİ

Bugün Harry Potter seçmen şapka (Sorting Hat) bir soru sorma imkânımız olsaydı ve bu web siteniz için önemli bir karar olsaydı, hangi SEO tekniğini tavsiye edeceğini hepimiz merakla bekliyor olacaktık? Sizce beyaz şapka mı yoksa siyah şapka mı? Beyaz Şapka SEO ve Siyah Şapka SEO tam olarak burada karşımıza çıkıyor. Günümüzde, akıllı telefonların hızla yayılmasıyla, […]

WhatsApp Pazarlamanın Avantajları ve Dezavantajları

WhatsApp’ın arkadaşlarımız, ailelerimiz ve müşterilerimizle olan ilişkimizi değiştirdiğini inkar edemeyiz. Mesaj alışverişi yapmak, fotoğraf, video göndermek, grupların bir parçası olmak, çoğu insan için günlük bir rutintir. Hepimizin yaptıkları ilk şey uyandığımızda WhatsApp’a göz atmaktır. WhatsApp Pazarlama, bu alışkanlıklarımız ile hayatımıza giren bir kavram olmuştur. Bugün sizlere WhatsApp Pazarlamanın ne tür avantajları ve dezavantajları olduğunu aktaracağım. […]

Etkili Sosyal Medya Stratejisi İçin: 5 Faydalı İpucu

Ülkemizde ve dünyada küresel salgının etkisiyle kısmi olarak sosyal izolasyon devam ediyor ve bununla birlikte internet erişimi de her geçen gün büyüyor. Bu da birçok şirketin bu dönem için tasarlanmış etkili sosyal medya stratejisi benimsemesine neden oluyor. Birçok girişimcinin dijital pazarlama planlarını bir dizi nedenden dolayı beklemeye alma eğiliminde olduğunu biliyoruz. Bununla birlikte, şirketlerin her […]

Facebook Demografik Hedefleme Seçenekleri

Dijital reklamcılık zordur. Hedef kitlenizin önceden tanımlanmış bir personası olmadan, karanlıkta hedefi tutturmayı umarak dart atıyorsunuz. Facebook reklamcılığı sizin için çok sayıda hedefleme seçeneği sunar. Hatta o kadar çok seçenek var ki, çoğu zaman bunaltıcı gelebilir. Facebook’un başarısının arkasındaki temel sebep, insanların samimi ve kişisel ayrıntıları kamuya açık bir şekilde paylaşmak istedikleri bir ortamı geliştirme […]

Yükselmeye hazır mısınız?