444 4 915
444 4 915

BrightonSEO 2019 Etkinlik Özeti

SEO ve dijital pazarlama alanında dünyadaki son gelişmeleri yakından dinleyebileceğimiz ve alanında enler arasına giren kişilerin deneyimlerine tanık olabileceğimiz en önemli etkinliklerden birisidir ve yılda sadece iki defa düzenlenir. Bu yazıda sizlere 12-13 Eylül tarihlerinde düzenlenen  “BrightonSEO 2019” konferansındaki önemli noktaları özetleyerek SEO ve dijital pazarlama sektöründe en çok konuşulan son gelişmeleri aktarmaya çalışacağız. Etkinliğin […]

SEO Çağatay Gül Devamını oku

Searchmetrics İle Performansınızı Ölçümleyin

Web siteniz için bir SEO çalışması yapıyor veya yaptırıyorsanız bu çalışmaların performansını birçok araç üzerinden ölçümleyebilirsiniz. Bu yazıda ise ölçümleme araçlardan bir tanesi olan Searchmetrics’i anlatacağız.   Searchmetrics Nedir? SEO çalışmaları ile alakalı yaptığınız hataları raporlayan, web sitenizin SEO görünürlüğünü detaylı bir rapor şeklinde sunan, anahtar kelime performanslarını, rakiplerinizi ve sektörünüzün detaylarını size sunan bir […]

SEO Mustafa Uzun Devamını oku

Screaming Frog ile Web Sitenize Check-up Yapın

SEO üzerine eğilmeye başladığınızda sizlere değerli veriler sunan çok güçlü SEO araçları olduğunu göreceksiniz. Bu araçları mümkün olduğunca verimli bir biçimde kullanmak ve sonuçlarını yorumlamak önemlidir. Bugün Webtures SEO birimi olarak en çok kullandıklarımızdan biri olan, web site içeriğini tarayarak sorunları tespit etmekte etkin bir SEO aracı olan Screaming Frog SEO aracını ele alacağız. Masaüstü […]

SEO Ozan Can Balkışlı Devamını oku

Reklam Körlüğü (Site Körlüğü) Nedir?

Reklam körlüğü veya başka bir deyişle site körlüğü günümüz internet sektörünün en büyük sorunlarından bir tanesidir. … Özellikle geri dönen yani sadık ziyaretçi kitlesine sahip internet sitelerinde reklam gösterim / reklam tıklama oranları (TO) benzerlik göstermektedir. İlk banner reklam 1994 yılında wired.com web sitesinde yer aldığında dijital reklamın yepyeni bir boyutu ortaya çıkmıştı. Ancak bugünlerde […]

Dijital Pazarlama Elif Nur Kasapoğlu Devamını oku

Blockchain Pazarlamayı Nasıl Etkiler?

Blockchain ve Pazarlama Üzerindeki Etkisi Son zamanlarda oldukça ses getiren, hayatımızda birçok şeyi değiştirebilecek Blockchain teknolojisinin pazarlama üzerinde oluşturabileceği etkileri gelin hep birlikte inceleyelim. Öncelikle, araştırmalarına yeni başlayanlar veya bu konuda pek bir fikre sahip olmayanlar için konuya kısaca Blockchain nedir sorusuyla başlayalım. Blockchain nedir? Verdiğiniz oylar gerçekten sayılıyor mu? İnternet aracılığıyla tanıştığınız kişi gerçekten […]

Dijital Pazarlama Webtures Devamını oku

FAQ Nedir, Nasıl Yapılır?

Google, 8 Mayıs 2019 tarihinde New in structured data: FAQ and How-to isimli makale yayımlayarak SERP’teki yeni bir özelliği duyurdu. Yayımlanan özellik sayesinde web site yöneticileri sayfaları için belirleyeceği soru ve cevapları SERP’te gösterme imkanı buluyor.   SERP’te FAQ Nasıl Çıkar? Google’nin yayınlamış olduğu makalede soru-cevapların SERP’te gözükmesi için yapısal veri kullanılması gerektiği belirtiliyor. SSS […]

SEO Atakan Erdoğan Devamını oku

Yükselmeye hazır mısınız?

Bizi Arayın Teklif Alın