Anasayfa Blog

Blog

5 Kolay Adımda Rekabet Analizi Nasıl Yapılır?

Eski kahve kutularından küpeler yapıp pazarlamıyorsanız, sizinle benzer bir ürün veya hizmet sunan başka şirketler de var. Rakipleriniz üzerinde üstünlük sağlamak günlük hayatın bir parçası, ama kendinize sorun. Rakiplerinize üstünlük sağlamaya ne kadar hazırlandınız?...

Yandex Metrica Kurulumu İçin İzlemeniz Gereken Adımlar

Yandex Metrica kullanarak, Yandex arama motoru üzerindeki istatistiklerinizi görebilirsiniz. Bu uygulamada yer alan Webvisor sistemini kullanarak da ziyaretçilerin internet sayfanızda yaptıkları hareketleri izleyebilirsiniz. İşte tam olarak bu nedenden dolayı Metrica, e-ticaret sitesi sahiplerine oldukça...

4. SEM ve SMM – Uluslararası Dijital Pazarlama

Önceki yazılar:SEO UX 1. Fizibilite – Uluslararası Dijital Pazarlama2. SEO ve UX – Uluslararası Dijital Pazarlama3. SEO Teknikleri – Uluslararası Dijital Pazarlama Uluslararası web sitenizin yerel web sitelerden üste çıkmasını beklerken hızlı bir çıkış...

3. SEO Teknikleri – Uluslararası Dijital Pazarlama

Önceki yazılar:SEO UX 1. Fizibilite – Uluslararası Dijital Pazarlama2. SEO ve UX – Uluslararası Dijital Pazarlama Teknik İşaretlemeler Unutmayın. Arama motorlarınızın web sitenizi iyi anlayabilmesi, insanlara daha doğru sonuçlar göstermesini sağlayacağı için arama motoru...

2. SEO ve UX – Uluslararası Dijital Pazarlama

Önceki yazı: 1. Fizibilite – Uluslararası Dijital Pazarlama Web site tasarımı ve tasarım özellikleri, kültürel sebeplerle ağır olarak etkilenebilir. Görsellik Her ülkede ortalama kelime uzunlukları ve cümle uzunlukları hesaba katılmalıdır. Örneğin Almanca’nın çok uzun kelimeleri...

1. Fizibilite – Uluslararası Dijital Pazarlama

Küreselleşme artık lafta kalan bir kavram değil. Tüm dünyayı, insanları ve işletmeleri etkileyen gerçek ve sürekli büyüyen bir olgu. Bu da bir şirketin, dijital ortamlarda küreselliğin bir parçası olması gerektiği anlamına gelir. Yani ürün...

INSTAGRAM
add Takip Et