2018 Yılı En İyi Pazarlama Tasarım Trendleri

Webtures

Dijital Pazarlama

2018 Yılı En İyi Pazarlama Tasarım Trendleri

Birçok yaratıcı profesyonelin tanıyacağı Shutterstock, pazarlamacılar tarafından bu yılın bilinmesi gereken tasarım eğilimlerini aydınlatan 2018 Yaratıcı Trendler Raporu’nu paylaştı.

Rapor, Shutterstock’un koleksiyonundaki 170 milyondan fazla görsel içerik üzerine sentez ve analiz kullanılmasıyla oluşturdu. Shutterstock, araştırmalarına dayanarak hangi tasarım konseptinin pop kültüründen trendlere yükselip yaratıcı pazarlamayı ve tasarımı etkileyeceğini de ortaya koydu.

Shutterstock, Yaratıcı Trendler Raporu’nu yayınladığı bu yedinci yılda ortak payda olarak bilimkurgu temasını kullanıyor. İlk üç eğilim “fantezi”, “yeni minimalizm” ve “uzay” oldu.

Meraklandınız mı? Aşağıda yer alan gösterilerin görsel olarak nasıl yansıtıldığını gösteren tam rapora göz atın.

2018 İçin En İyi Pazarlama Tasarım Trendleri ve Temaları

 

1. Fantezi

Pazarlama Tasarım Trendleri Doğal fantezi

Tek boynuzlu atlar. Bu efsanevi yaratıklar yine gündemde. Deniz kızı ve insan başlı at gibi arkadaşlarıyla birlikte, fantezi temalı görüntülerin popülaritesinde bir artış görüleceği tahmin edilmektedir.

2. Yeni Minimalizm

Pazarlama Tasarım Trendleri Yeni Minimalizm

Herhangi bir minimalizm değil, görüntünün cesur özelliklerine daha fazla dikkat çekmek için beyaz boşluk kullanan temiz, sirküler-lineer bir minimalizm türü.

3. Uzay

Pazarlama Tasarım Trendleri Uzay

Elon Musk, sen misin? SpaceX bunların arkasında mı bilmiyoruz ancak güneş sistemi ve ötesine ait görüntülerin bu yıl önemli bir trend olması bekleniyor.

4. Doğal Lüks

Pazarlama Tasarım Trendleri Doğal Lüks

Daha az ekran, daha fazla yeşillik. Doğal unsurlara sahip görüntüler, mermer gibi “jeolojik” temalı lüks bir dokunuşla yükselişe geçiyor.

5. Güçlü Pastel Renkler

Pazarlama Tasarım Trendleri güçlü pastel renkler

Bahar bu sene erken geldi, pastel tonlar 2018 tasarım trendlerinde yerlerini aldı.

6. Küresel Yürüyüş

Pazarlama Tasarım Trendleri Küresel Yürüyüş

Geçen ocak ayında Kadınlar Meclisinin mirasının içeriğinde “aktivizm” gibi terimlerin bulunduğu ve “Uluslararası Kadınlar Günü” gibi anahtar olaylar yaşanmıştı.

7. Kaktüs

Pazarlama Tasarım Trendleri kaktüs

Dürüst olmak gerekirse, tahmininiz bizimki kadar iyi. Shutterstock’a göre bu kaktüs eğilimi “doğanın kurtulan” ı “güzellik ve tehlike” yansıtıyor.

8. Dijital El Sanatları

Pazarlama Tasarım Trendleri Dijital El Sanatları

Origami’nin en yeni nesli dijital olanlar. Bir robot el sanatı yapabilir mi? Meraklıyız, görsel zihinler de bilmek istiyor.

9. Antik Geometri

Pazarlama Tasarım Trendleri Antik Geometri

Mandala’yı duymuşsunuzdur. Hinduizm ve Budizm ile bağlantılı olan eski, geometrik bir semboldür. Bu tür görüntüler internet üzerinde fazlasıyla aranıyor ve zen benzeri görüntüler devam etmesini beklediğimiz bir eğilimde.

10. Kriptokrasi

Pazarlama Tasarım Trendleri Kriptokrasi

Bunu listede gördüğünüze şaşırmadığınıza eminiz. Kriptokrasi, son aylarda teknoloji ve finans alanındaki herkes için önemli bir nokta oldu ve Wall Street’te bile artık bitcoin’e yer verilmesi ve Kodak’ın kendi kriptokrasitesini ortaya çıkarması (hisse fiyatının inanılmaz bir sürede patlamasıyla sonuçlanması) gibi manşetlerde yer aldı.

11. Holografi

Pazarlama Tasarım Trendleri Holografi

Teknoloji, ana akım ve pop-kültürel sohbette kademeli olarak etkisini gösteriyor ve bu durum 2018’de hiç olmadığı kadar gerçekçi bir hal almaya başladı. Holografikler de uzun süredir teknolojinin tematik, görsel sunumu olarak kullanıldı ve bu sayede bu listede önemli bir yere sahip oldu.

Yorumları Oku (1)

  1. Tasarım yapanların neredeyse tamamına katılacağı maddeleri bir araya getirmişsiniz, ellerinize sağlık.
    2017 yılında oldukça fazla gördüğümüz kaktüs, pastel tonlar, geometrik desenler ve origamik çizimleri 2018’de sık sık göreceğiz. Bu dokunuşlar yapılan tasarıma can veriyor.

    Cevapla

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.