Birebir Yardım

Birebir Yardım

Son zamanlarda sosyal platformlar üzerinden yapılan satışların artması bazı şirketleri de uyarıya geçirmiştir. Bu alanda internet ağları üzerinden satış yapmayan şirketlerin bu ağlar üzerinden satış yapan şirketlere oranla müşteri kesimleri daha düşük ve satışları ise daha azdır. Bu durumda internet üzerinden satış yapmaya yeni adım atacak şirketlerin belirli düzeyde bir birikime ve bilgiye sahip olması gerekmektedir. Şirketlerin web sitelerinin tasarımı ve güvenliği oldukça önemlidir. Web sitesi tasarımının şık, kolay anlaşılır ve ürün kategorilerine ayrılmış olası gerekmektedir. Her bireyin kolayca ulaşması hedeflenen bu sitelerde dikkat çeken bir diğer nokta ise canlı destek hatlarıdır. Birçok sitede bulunan e-ticaret canlı destek hattı yardım isteyen bireyler için özel olarak düşünülmüştür.

E-ticaret canlı destek hattı özellikle satış sırasında bireylerin sıkça tercih ettiği imkânlar arasındadır. Müşterilere satış sırasında ürün hakkında bilgiler veren canlı destek hatları satış konusunda da oldukça sık tercih edilir. Kişisel bilgilerin, müşteri bilgilerinin canlı destek aracılığı ile birlikte sisteme girilmesi çoğu müşterinin satış sırasında tercih ettiği bir yöntemdir.

E-ticaret canlı destek hattı yapılan anketler sonucunda şirketlerin müşterileri tarafından oldukça kullanılan bir imkân olduğunu kanıtlamıştır. Bireysel yardımların alındığı bu hattan müşteriler de oldukça memnun kalmaktadır. Müşteri tabanlı çalışan her şirketin sanal ağlardaki satış sitelerinde bulunan canlı destek hatları bir yönden de şirketin satışlarını ne kadar önemsediği hakkında görüşler de oluşturmaktadır.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.