E-Ticaret Hakkında 5 Temel Bilgi

E-Ticaret Hakkında 5 Temel Bilgi

Ürünlerinizin pazarlama sahası genişletilerek satın alınma özelliğini arttırmaktadır.. Böylece müşteri potansiyeliniz artış sağlayarak farklı ve değişik alanlarda müşteri ağı oluşur. Hızlı bilgi akışının sağlanması, bilgilerin tek bir merkezde yer alması sizlere zaman ve para kazandırır. Bizlerde bunları dikkate alarak e ticaretin neler yapabileceğini maddeler halinde kaleme aldık. Bunlar ayrıca müşterilerinizle ilişki kurmanıza yardımcı olur ve satışların artmasında en önemli beş maddedir.

1- Müşteri Önemi. Müşteriler en uygun fiyat ve ürün tercihi yapmaktadırlar. Müşteri yorumları ürün tercihinde en önemli sebeptir. Bu nedenle e ticaret siteleri bunları dikkate alarak sitelerinde yer vermelidirler. Bu ciro artışını sağlar.

2- Ürün ve İçerik. Sitenizde yer alan ürünlerinize detaylı, bilgilendirici açıklamalar yapın. Orijinal resimler yükleyin. Bu sitenizin tıklanma oranını arttırarak daha fazla müşteriye ulaşmanıza yardımcı olacaktır. Sitenizin arama motorlarında üst sıralarda yer alması için Cimri, Akakçe, CNet, iceCat vb bir katolog sağlayıcısı ile çalışırsanız ürünleriniz kataloglanır. Böylece siteniz popüler hale gelir.

3- Trafik ve Reklam. Sitenizde ziyaretçi sayısındaki artış cironuzun yükselmesini sağlamaktadır. Diğer taraftan online reklamlar, PR çalışmaları, Twitter, Facebook gibi sosyal medyalarda cironuzun artışında önemli araçlardır.

4- Teknik Altyapı. Sürekli olarak görünmezden gelinir. Oysa bu sizin ne kadar esneyebileceğinizin göstergesidir. Büyümenizdeki ölçeklilik, erişebilirlilik, yedeklilik, güvenli, kararlı bir teknik alt yapınım olması gerekir. Teknik alt yapı bilgi ve güç birleşimiyle ArGe çalışmalarına da önem verilmelidir.

5- Firma. Güvenilir olmak gerekir. Profesyonel kadrolarla çalışarak trendi takip edip rakiplerinizi incelemek için danışmanlık hizmetlerinden destek alabilirsiniz. Müşterileriniz ve kendiniz için anlaşmalar yapmalısınız. Çeşitli anketlerle firmanız hakkında bilgi sunumu yapabilirsiniz. Bunlar firmanızın başarı grafiğinin yükselmesine neden olacaktır.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.