E-Ticaret Sektöründe Müşteriye Sağlanacak Güven

E-Ticaret Sektöründe Müşteriye Sağlanacak Güven

Müşteriye güven vermek, bir e-ticaret sitesinin mutlaka başarması gereken unsurların başında gelir. Neyse ki bu güveni tesis etmek için başvurabileceğiniz bazı kolay yöntemler var.  Bu yöntemler ise müşterinin güvenliği ve sitenizin güvenilirliğine eş değerdir.

E-Ticaret Sitelerinde Güven Yönetimi

– Ödeme sayfasında SSL sertifikası kullanmak.

– Hakkımızda, İade Sözleşmesi, Uzak Mesafe Satış Şartnamesi, İletişim ve Yardım gibi sabit sayfalara sitenizde mutlaka yer vermek. Bu sayfaları hazır veya başka sitelerden kopyalanan metinlerle oluşturmak prestij kaybına yol açabilir.

– Kolay ulaşılabilir olmak. Sabit bir telefon ve adres bunun en temel unsurudur. Aynı zamanda soru ve sorunlar karşısında hızlı çözüm üreten müşteri destek temsilcileri, günün çoğu saati iş başında olmalıdır.

Güvenilir Bir E-Ticaret Sitesi Yapısı

Marka bilinirliği konusunda ve müşterilerin yaptığı alışverişlerin güvenliği konusunda gerçek bir prestij oluşturan sitelere güven arttıkça doğal olarak tavsiyeler ve tariflerde fazlaca olacaktır. Müşterilerin sitelerde en çok önem verdiği nokta ise güvendir.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.