E-Ticaret Sektöründe Pinterest ve Instagram

E-Ticaret Sektöründe Pinterest ve Instagram

Sosyal fotoğraf paylaşma mecraları olan Pinterest ve Instagram, ülkemizde de kullanım ağını giderek genişleten yükselen değerler olarak karşımıza çıkıyor. Bu tür sitelerde de kurumsal profilinizi oluşturmak, takipçilerinizle iletişim halinde kalmak ve sanal alem üzerinden satışını gerçekleştirdiğiniz ürünlerin fotoğraflarını paylaşmak daha geniş bir müşteri ağına hitap etmenizi sağlayabilir.

Özellikle giyim sektöründe faaliyet gösteren yabancı e-ticaret firmaları bilhassa Pinterest’i bu amaçla oldukça etkin bir şekilde kullanıyorlar. Profilinizi yönetmeye başladıktan sonra sitenizde var olan ürün sayfalarını kullanıcıların kolayca Pinterest’e gönderebilmeleri için “Pin it” butonunu sayfalarınızda kullanabilirsiniz.

Aynı zamanda Pinterest ve Instagram’a ürün görsellerini yüklerken sitenizin adının yer aldığı filigranları da fotoğraflara yerleştirebilirsiniz. Yüklenen fotoğraflara etiket de tanımlayabileceğiniz bu sosyal ağlarda başarılı bir şekilde etiketleme yapabilirseniz, çok kolay bir şekilde daha fazla müşteri elde edebilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.