E-Ticaret Sektöründe Pinterest ve Instagram

Sergen Okur

E-Ticaret

E-Ticaret Sektöründe Pinterest ve Instagram

Sosyal fotoğraf paylaşma mecraları olan Pinterest ve Instagram, ülkemizde de kullanım ağını giderek genişleten yükselen değerler olarak karşımıza çıkıyor. Bu tür sitelerde de kurumsal profilinizi oluşturmak, takipçilerinizle iletişim halinde kalmak ve sanal alem üzerinden satışını gerçekleştirdiğiniz ürünlerin fotoğraflarını paylaşmak daha geniş bir müşteri ağına hitap etmenizi sağlayabilir.

Özellikle giyim sektöründe faaliyet gösteren yabancı e-ticaret firmaları bilhassa Pinterest’i bu amaçla oldukça etkin bir şekilde kullanıyorlar. Profilinizi yönetmeye başladıktan sonra sitenizde var olan ürün sayfalarını kullanıcıların kolayca Pinterest’e gönderebilmeleri için “Pin it” butonunu sayfalarınızda kullanabilirsiniz.

Aynı zamanda Pinterest ve Instagram’a ürün görsellerini yüklerken sitenizin adının yer aldığı filigranları da fotoğraflara yerleştirebilirsiniz. Yüklenen fotoğraflara etiket de tanımlayabileceğiniz bu sosyal ağlarda başarılı bir şekilde etiketleme yapabilirseniz, çok kolay bir şekilde daha fazla müşteri elde edebilirsiniz.

Yorumları Oku (1)

  1. Emrah Kızılırmak

    İyi bir fotoğrafçı ile inanılmaz sonuçlar ortaya çıkabilir. Ürünleri güzel içerikler ile bir araya getirerek bir eylemin parçasına haline getirirseniz çok fazla pin alırsınız. Örneğin, çerçeve yapımı için sitenizde bulunan deniz kabuklarının kullanıldığı farklı bir çalışma postu belki binlerce pin alır.

    Cevapla

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.