E-Ticaret Sitelerinde Kullanıcıları Takip Etmek

E-Ticaret Sitelerinde Kullanıcıları Takip Etmek

Müşterilerinizin hangi aşamada alışveriş yapmaktan vazgeçtiğini gözlemleyebilirseniz, muhtemel sorunların önüne geçerek satışlarınızı arttırabilirsiniz. Bunu sağlamak için sıkça kullanılan sayaç ve istatistik tutma araçları arasında yer alan Google Analytics her ne kadar faydalı olsa da, ziyaretçilerin sayfada nerelere tıkladığı ve hangi formları doldurduklarıyla ilgili bilgileri tutamaz.

E-Ticaret Sitelerinde Müşterileri İzlemek

Ülkemizde her geçen gün kullanım ağını geliştirmeye devam eden Yandex arama motorunun ücretsiz olarak sağladığı Yandex.Metrica servisi, bu noktada devreye girerek kullanıcı deneyimini arttırma noktasında ciddi kolaylıklar sağlıyor.

Müşterileri Takip Ederek Tepkilerini Keşfedin!

Bünyesinde barındırdığı Webvisor özelliğiyle ziyaretçilerin sayfada en çok nerelere tıkladığı ve bakındığıyla ilgili bilgi alabiliyor, fare hareketlerini ölçümleyebiliyorsunuz. Bu da size müşterilerin hangi aşamada sipariş vermekten vazgeçtiğini görebilme ve buna yönelik çözüm üretme imkanı sunuyor.

Kurulumu oldukça basit ve hızlı olan bu aracı kullanmak için Yandex’e kayıt olmak ve size verilen kodları sitenize yerleştirmeniz yeterli.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.