E-Ticaret Sitelerinde Satın Alma Sonrası Pazarlama

E-Ticaret Sitelerinde Satın Alma Sonrası Pazarlama

E-ticaret sitenizde ürün satın alma işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra müşterinin karşısın açıkan sayfa, sanılanın aksine çok daha fazla önem taşır. Genelde klasik olarak “Siparişiniz alınmıştır, teşekkürler.” temalı yazıların yer aldığı bu sayfaları çok daha etkin bir şekilde değerlendirebilmek mümkündür.

Satın Alma Sonrası Hizmet

Örneğin; müşteriniz ziyaretçi olarak ürün satın aldıysa, bu sayfada üye olmanın avantajlarını anlatan teşvik edici metinlerle üye olmayı teklif edebilirsiniz. Aynı şekilde “Siparişe devam edin, sizin için ilginizi çekebilecek ürünleri listeledik!” tarzı mesajlar ve müşterinin ürün satın aldığı kategoride yer alan diğer ürünlerin yer aldığı şablonlar da kullanılabilir.

Hizmetleri Özelleştirerek Satın Almayı Hızlandırın

Hayal gücünüzle bağlantılı olarak özelleştirebileceğiniz bu sayfalarda müşteriye indirim teklifleri yapabilir, arkadaşlarına hediye çeki almasını sağlayabilir, kısaca müşterinin sitenizde daha fazla vakit geçirip alışveriş yapmasını mümkün kılabilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.