E-Ticaret Sitelerinde Ürün Almada Teşvik

E-Ticaret Sitelerinde Ürün Almada Teşvik

Ürün satın almadan önce hemen her müşteri, daha önce aynı ürünü satın almış kişilerin yorumlarından faydalanır. E-ticaret sitenizde ürünler satılıyor, siparişler artıyor; ancak kullanıcılar pek de yorum yapmıyorsa ters giden bir şeyler var demektir. Bu durumu lehinize çevirmek için yapmanız gereken, ufak kampanyalar düzenleyerek kişileri yorum yapmaya teşvik etmek olmalıdır.

Müşterilerinizi Satın Almaya Teşvik Edin!

Hakkında hiçbir yorum yapılmamış ürün sayfasında yer alan “Bu ürünü satın alıp yorumlayın, 100 puan kazanın” ve benzeri şekillerde tekliflerle kişileri alışverişe teşvik edebilir, sitenizde daha fazla vakit geçirmesini sağlayabilirsiniz.

E-Ticaret Sitelerinde Satış Arttırma

Puanlama sistemi çoğu e-ticaret yazılımında yer almıyor olsa da, ödüllendirme sistemini çok daha farklı bir zemine oturtabilirsiniz. Örneğin, her ayın en çok yorum yapan üyesine hediye çeki ve benzeri ödüller verebilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.