E-Ticaret Sitelerinde Ürün Satın Alma Stratejisi

E-Ticaret Sitelerinde Ürün Satın Alma Stratejisi

Müşterilerin bir ürün satın almak için kaç tane form doldurduğunu, kutucuk işaretlendiğini ve ne kadar zaman harcadığını hiç düşündünüz mü? Peki kullanıcıların %26’sının e-ticaret sitelerine üye olmak zorunda kaldıkları için ürün satın almaktan vazgeçtiğini biliyor muydunuz?

Müşterilerinize Kolaylık Sunun

Üye olma, e-posta aktivasyonunu gerçekleştirme, kargo adresini girme ve kredi kartı bilgileriyle ürünü sipariş etme aşamalarını çok daha hızlı bir şekilde nihayete erdirmek; kısa ve uzun vadede çok daha fazla müşteriye kavuşmanızı ve farklılık oluşturmanızı mümkün kılacaktır. Bunun için kullandığınız e-ticaret yazılımı şayet ziyaretçi olarak ürün satın alabilme özelliğini bünyesinde barındırıyorsa bu özelliği aktif hale getirebilirsiniz.

Ürün Satın Alımını Arttırın

Ürünü satın alma sürecinde gerçekleşen işlemleri ne kadar hızlandırabilirseniz, o kadar kârda olduğunuz rahatlıkla söylenebilir. Bu hızlandırma işlemleri sadece satın alma kolaylığı değil sitenin hızı ve güven etkisi de yaratmasıdır.

Profesyonel reklam hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için burayı ziyaret edebilirsiniz.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.