E-Ticaret Sitelerinde Ürün Satın Alma Stratejisi

E-Ticaret Sitelerinde Ürün Satın Alma Stratejisi

Müşterilerin bir ürün satın almak için kaç tane form doldurduğunu, kutucuk işaretlendiğini ve ne kadar zaman harcadığını hiç düşündünüz mü? Peki kullanıcıların %26’sının e-ticaret sitelerine üye olmak zorunda kaldıkları için ürün satın almaktan vazgeçtiğini biliyor muydunuz?

Müşterilerinize Kolaylık Sunun

Üye olma, e-posta aktivasyonunu gerçekleştirme, kargo adresini girme ve kredi kartı bilgileriyle ürünü sipariş etme aşamalarını çok daha hızlı bir şekilde nihayete erdirmek; kısa ve uzun vadede çok daha fazla müşteriye kavuşmanızı ve farklılık oluşturmanızı mümkün kılacaktır. Bunun için kullandığınız e-ticaret yazılımı şayet ziyaretçi olarak ürün satın alabilme özelliğini bünyesinde barındırıyorsa bu özelliği aktif hale getirebilirsiniz.

Ürün Satın Alımını Arttırın

Ürünü satın alma sürecinde gerçekleşen işlemleri ne kadar hızlandırabilirseniz, o kadar kârda olduğunuz rahatlıkla söylenebilir. Bu hızlandırma işlemleri sadece satın alma kolaylığı değil sitenin hızı ve güven etkisi de yaratmasıdır.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.