E-Ticaretin Müşteri İçin 4 Nedeni

E-Ticaretin Müşteri İçin 4 Nedeni

Bu yazımızda e-ticaretin müşteri için 4 büyük nedenini konu alacağız. Keyifli okumalar.

1.En uygun fiyatlı ürünü bulmak
İnternette en uygun fıyatta ürünü müşteri kolaylıkla bulabilir. İnternette olan milyonlarca e-ticaret sitelerinde çeşitli fiyat aralıklarında bir çok ürün bulunabilmektedir. İnternette olan ürünlerin daha ucuz olmasının başlıca sebepleri arasında satıcının aracı olmadan ürünlerini arz etmesi ve mağazalara göre daha düşük maliyetli olması gösterilebilir. Bu durum müşteri için çok önemlidir. Müşteri internette biraz araştırma yaptıktan sonra kendine uygun fiyatta ki ürünü kolaylıkla bulabilir.

2.Bütün dünya pazarlarında alışveriş yapma imkanı
İnternet sayesinde ülkelerin sınırları ortadan kalkmıştır. Artık yurtdışından ürün almak için oraya gitmek gerekmemektedir. Bu durumda müşteri dünyada olan pazarlara internet aracılığı ile rahatça ulaşabilir. İnternet ortamında bu ürünleri hızlı bir biçimde rahatlıkla alabilir. Müşteri artık bütün dünya pazarlarından alışveriş yapma özgürlüğüne sahiptir.

3. 7 gün 24 saat alışveriş yapma özgürlüğü
Artık insanların boş vakitlerinin zamanları farklılık göstermektedir. Herkesin normal mağazalar açıkken boş vakitleri olmayabilir. Hafta içi yoğun çalışan insanlar hafta sonlarını daha farklı aktivitelerle doldurmaktadır. Bu durum e-ticareti daha önemli hale getirmektedir. müşteriler az olan boş vakitlerinde zaman kavramı olmaksızın internet üzerinden alışverişlerini hızlı ve kolayca yapmaktadırlar. Bu durum hem satıcı için hem de müşteri için birer avantaj olmaktadır. Satıcılar 24 saat satış yapmaktadılar hem de ekstra bir maliyet yükü binmeden müşteriler içinde istedikleri zaman kolayca ve hızlı alışveriş yapma rahatlığını tatmaktadır.

4. ürünlerin müşterinin kapısına kadar gelmesi
Bu durum gerçekten çok önemlidir. Büyük ya da küçük ölçekli her ürün müşteriye gönderilmektedir. Bu durumda müşteri hem evinin rahatlığın da alışveriş yapmaktadır. Hem de aldığı ürünleri taşıma derdi olmadan evlerine kadar gelmektedir.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.