E-Ticarette 7 Büyük Avantaj

E-Ticarette 7 Büyük Avantaj

Bu yazımızda sizlere, e-ticaretin en büyük avantajlarından bahsedeceğiz.

Keyifli okumalar.

1.Alışverişin en kolay ve hızlı şeklidir. Müşterinin daha çabuk ürün inceleme yapmasına ve daha seri işlem yapmasına yardımcı olur. İşlemlerin takibinin daha kolay yapılabilmesini sağlar. Müşteri günün her saati alışveriş yapma imkânı bulur, zaman konusunda alışveriş yapmanızı kısıtlayacak etmenler ortadan kalkar.

2.Daha fazla ürün seçeneğine ulaşma imkânı sağlar. Bu ürün seçeneklerini daha ayrıntılı inceleyebilen müşteri kendisine daha uygun ürünü kolaylık ile seçebilir.

3.Kişiye özel alışveriş Tüketici tercih, alışkanlık ve ihtiyaçlarını belirleyerek kişiye özel alışveriş yapabilme imkânına sahip olur. Satıcı da stoklama yapmak zorunda kalmaz, talebe göre satış yapabilir. Stoğunda ürün varsa da bunları daha çabuk elden çıkarabilir.

4.Güncel olun. Müşteri yeni ürünlerden kısa zamanda haberdar olur. Ürün hakkında yapılan yorumlar yardımı ile ürün hakkında daha fazla ve tarafsız bilgilere sahip olarak daha doğru seçim yapabilir. Satıcı ise ürünlerini daha detaylı tanıtabileceği bir ortamda satış yapmış olur. Dünyanın her yerinden anında iletişim kurma olanağı sağlar, ticarette küreselliği sağlar.

5.Tasarruf edin Birden fazla alışveriş yapabileceği yer olması nedeninden doğan rekabet sonucu müşterini normalde olduğundan daha ucuza ürün bulur. Ürün fiyatlarını kontrol ederken veya daha fazla çeşit görmek amacı ile harcanan ulaşım giderleri ortadan kalkmış olur. Satıcılar da reklam masraflarını azaltarak daha fazla müşteriye ulaşma fırsatına sahip olur. Hem müşteri hem satıcı iletişim ücretlerini en aza indirir. Büyük mekâna sahip olma sıkıntısı çekmeden internet üzerinden tüm ürünlerini sergileyebilir.

6.Önce emniyet Güvenilirliği kanıtlanmış bir alışveriş şekli olup yeni teknolojiler ile bu güvenilirlik daha da sağlamlaştırılmıştır.

7.Yalnızca parmaklarınızı kullanın Müşterinin evden çıkmadan alışveriş yapma fırsatı olur. Böylelikle ürün araştırırken yorulmamış olur.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.