E-Ticarette Google Optimizasyonu Kullanmak İçin Gereken Hayati 10 Neden

E-Ticarette Google Optimizasyonu Kullanmak İçin Gereken Hayati 10 Neden

E-Ticaret sitelerinde yer alan ürünlerin açıklamaları sürekli değiştirilmektedir. Bunun için doğru optimizasyon yapılarak olumlu sonuçların alınması gerekmektedir. E-Ticaret sitelerinin arama motorlarında üst sıralarda yer alması sürekli zorlaşmaktadır. Bunun için E-Ticaret sitelerinin Google optimizasyonunda üst sıralarda yer alması için yapılması gerekenleri maddeler halinde belirtelim.

1) Satışını yaptığınız ürünü kendiniz açıklayın. Diğer satıcılardan farkınızı kendi cümlelerinizle tercih ediniz. Bu Google için büyük bir ayrıcalık nedenidir ve size gerekli ödülü vereceğinden emin olunuz.

2) Blog yazarak ürünleriniz hakkında bilgi verin. Ürünlerinizin tanıtımını blog yazarak farklı kitlelere ulaştırın. Burada sade bir dil kullanın. Müşteriniz ne istiyorsa onu anlatmaya çalışın.

3) Ürünlerinizde dikkat çekici başlıklar kullanınız. Açıklamalar ve başlıklar önem teşkil eder. Ürünlerinizin farklılığını göstererek büyük bir trafik akışı sağlayabilirsiniz.

4) Müşteri ürünlerinize yorum yapabilsin. Çünkü müşteri tarafından yapılan yorumlar google tarafından dikkate alınarak sayfanızın Crawl olmasına neden olmaktadır.

5) Menülerine uygun olsun. Sayfanızın menüsünde sade bir tasarım tercih edin. Flash kullanmayın Böylece daha çok Crawl edilerek siz avantaj kazanırsınız.

6) Menünüzü anahtar kelime kullanmayın. . Eskiden bu çok avantajlıydı. Günümüzde hiçbir avantajı yok.

7 ) Aranan anahtar kelimeleri yayınlayın. Sitenizde yer alan arama motorunda anahtar kelime verisi bulunursa bunlara link veriniz.

8) . Ürün fotoğraflarını yayınlayın. Fotoğrafların yayınlanması Google’da ya da diğer arama motorlarında üst sıralara tırmanmanıza neden olur..

9) Internal PR dağılımı. Gereksiz PR dağıtmayın, bir önceki maddede belirttiğimiz hesabım, siparişim, hakkımızda vs tarzı sayfalara link verirken NO FOLLOW Tag kullanın.

10) Alışveriş rehberleri hazırlayın. Ürünlerinizin tanıtımını yapan kategori ve tema içeriklerine yer verin. Ürün alışverişi nasıl kullanılır anlatın.

Bir önceki yazımız olan E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır? başlıklı makalemizde Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır, E-ticaret Hakkında Bilinmesi Gerekenler ve E-Ticaret Satış Arttırma hakkında bilgiler verilmektedir.

E-Ticaret İle İlgili Diğer Yazılar

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.