Anasayfa Blog adwords kalite puanı

adwords kalite puanı

adwords kalite puanı, reklam metni, açılış sayfası ve tıklama başına maliyet üçlüsünün oluşturduğu bir puan çeşididir. Kalite puanı ne kadar yüksek olursa verilen tıklama başına maliyet o kadar düşük olur.


Diğer Yazılarımız

Girişim mi Mucit mi Tarafını Seç

“Eski patronundan aldığı referans mektubunu Edison’ a uzatır. Notta şöyle yazar; Tanıdığım iki büyük adam var. Bunlardan biri sizsiniz, diğeri ise mektubu size veren Nichola Tesla” İki büyük adam. Biri mucit, diğeri hem...


Etiketler :

E-Ticaret Sitelerinde Satın Alma Sonrası Pazarlama

E-ticaret sitenizde ürün satın alma işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra müşterinin karşısın açıkan sayfa, sanılanın aksine çok daha fazla önem taşır. Genelde klasik olarak “Siparişiniz alınmıştır, teşekkürler.” temalı yazıların yer aldığı bu sayfaları çok daha...



Web Sitelerinde Kullanıcı Davranışı İstatistikleri

Web sitelerinde ziyaretçilerin davranışlarını gözlemlemek ve beklentilerini karşılayabilmek, o web sitesinin amacına ulaşmasında ve ziyaretçi sadakatinde önemli rol oynar. Özellikle bir firmanın ürün ya da hizmetlerini tanıtan veya kazanç amaçlı kurulan bir web sitesiyse, kullanıcıların...