Anasayfa Blog Adwords Karakter Sınırı

Adwords Karakter Sınırı

AdWords karakter sınırı başlıklar için 30’ar karakter, açıklama için 80 karakter, görünen URL için ise 15’er karakterdir.


Adwords Karakter Sınırını Aşmak

Bazı ( SEM ) reklam kampanyalarında kampanya metinlerinin normalden daha uzun olduğu dikkatinizi çekmiştir. Bu yazımızda Google Adwords’ün size tanıdığı karakter sınırının üstüne nasıl çıkabileceğiniz konusunda bilgiler aktaracağız. Genellikle bu yöntem birçok adwords...



Diğer Yazılarımız

E-Ticaret İçin En Gerekli 6 Madde

Oldukça pratik olan e-ticaret yapma fikri pek çok konuda bize kolaylık sağlamaktadır. Bu sayede evdeki çocuklarımızla, eşimizle veya aile büyüklerimizle keyifle ilgilenebilir, sevdiklerimize zaman ayırabiliriz. E-ticaretle pek çok iş yapılabilir, hatta bu yolla...


Etiketler :

E-Ticareti Tercih Etmek İçin 7 Neden

Günümüzde herkesin günlük yaşam koşuşturmasının arasında alışveriş için dışarı çıkmaya fırsat bulamaması, ihtiyaçlarını satın almak için onları internete yönlendirmektedir. Mantar gibi çoğalan e-ticaret siteleri arasında, müşteriye adını duyurmak, müşterinin ve tedarikçinin güvenini kazanmak...



INSTAGRAM
add Takip Et