Anasayfa Blog Adwords Karakter Sınırını Aşma

Adwords Karakter Sınırını Aşma

Adwords karakter sınırını aşmanın püf bir noktası bulunmaktadır. Bunu yapabilmek için kampanyanızın dil ayarlarında ufak bir değişiklik yapmanız gerecektir.


Diğer Yazılarımız

Adwords Nedir ?

SEM (Adwords) Nedir ? Search Engine Marketing – Arama motorlarında ( Google, Yandex, Bing, Yahoo) reklam yayınlayarak üst sıralarda olmayı amaçlayan bir dijital pazarlama stratejisidir. Markaların arama motorları sonuç sayfalarında üst sıralarda görünürlük...


Etiketler :

Mutlaka Bilmeniz Gereken 19 İçerik Pazarlama Metriği

Oluşturup yayınladığınız içeriklerin, maillerin verimliliğini nasıl ölçebilirsiniz? Hangi metrikleri baz almak gerekir, nasıl değerlendirme yapılmalıdır? İşte tüm bu soruların cevabını verecek 19 içerik ölçümleme metriğini sizler için özetledik. TÜKETİM METRİKLERİ 1) Sayfa görüntülemeleri...



Coğrafi Bölgelere Göre Hizmet Tanıtımı

Hizmet tanıtımı; hangi sektörde ve hangi alanda faaliyet gösteriyor olursa olsun firmalar için büyük önem taşıyan bir kavramdır.  Özellikle bölgesel bazda farklı konseptlerde ürün satışı gerçekleştiren firmalar söz konusu bölgeler için ayrı ayrı...


Etiketler :