Anasayfa Blog adwords yönetimi

adwords yönetimi

AdWords yönetimi freelancer uzmanlar, bireysel kullanıcılar ve ajanslar tarafından yapılmaktadır. AdWords yönetimi yaptırırken dikkat edilmesi gereken hususlar arasında en önemlileri yöneticinin bugüne kadar yönettiği bütçeler ve gerekli sertifikalardır.


E-ticaret Siteleri İçin SEM Kavramı

E-ticaret sitelerinin binlerce ürün kalemi olduğunu düşündüğümüzde SEM yönetimi  için profesyonel bir yardım alması gerekmektedir. Fakat ülkemizde kendi kampanyalarını yöneten kişilerde en sık karşılaşılan 5 hatayı tespit ederek sizlerle paylaşmak istedik. Eğer sizde bir e-ticaret sitesi yönetiyorsanız bu hataları yapıyor olabilirsiniz. En azından hatanın neresinden dönerseniz kardır.



Google Adwords Yönetimi Nasıl Olmalı

İşletmeniz için dijital reklamcılık alanında tercih edeceğiniz seçeneklerden biri olan Google Adwords seçeneği, özellikle internet kullanıcıları arasından hedef kitlenize uyan kişileri ayrıştırmanızı sağlamaktadır. Google Adwords sayesinde edineceğiniz yeni müşteriler, müşteri portföyünü de genişletecektir. Bu zamana kadar SEM Google reklam verme deneyimi yaşamadıysanız bundan sonra bahsedeceklerimiz doğrudan sizi bilgilendirecektir.



Adwords Hesapları Nasıl Yönetilir

Global reklamcılık sektöründe dijital reklamcılığın büyük bir bölümünü kapsayan “Adwords SEM reklam” yönetim konusunda da profesyonelliğe ihtiyaç duymaktadır. Ülkemizde birçok kişinin reklam kampanyalarını kendilerinin oluşturup yönetmesine rağmen, ilk reklam verenlerin muhtemelen bütçe ve optimizasyon hataları yapması kaçınılmaz bir durumdur. Adwords Reklamlarını Kimler Yönetmeli? Reklam için ayırdığınız bütçenin daha etkin kullanılabilmesi için profesyonel bir optimizasyona ihtiyacınız […]



Türk Kullanıcıların Bannerlar İle İmtihanı

Kimileri için anlık fırsatları takip etmek, kimileri içinse sinir bozucu görmek istenilmeyen bir reklam olan “Banner Reklamlar” ülkemizde nasıl bir süreç yaşıyor merak ediyor musunuz? Sizler için yaptığımız araştırmalar sonucunda bannerların çeşitliliklerine göre gösterdikleri farklılıkları inceleyeceğiz. Fiyat + Harekete Geçirici Butonlar Yapılan araştırmalar sonucunda görünen o ki en çok tıklama oranına sahip reklam banner boyutu […]



SEM’de Erkek Ve Kadın Davranışları

SEM kampanyaları erkek ve kadınların davranışlarında farklı etkileşimler göstermektedir. SEM kampanyalarını buna göre optimize etmenin de zamanı geldi. İLK AYRIM Kadınlar: Kadınların alışveriş odaklı sitelerde baktıkları ilk unsur yüksek çözünürlüklere sahip resimler olmaktadır. Erkekler: Erkekler ise daha gerçekçi yaklaşarak detaylı ürün açıklamalarına ihtiyaç duyuyor. Ürün tanıtım videoları ise baktıkları ikinci unsur oluyor.



INSTAGRAM
add Takip Et