Anasayfa Blog Amazon Eticaret SEO

Amazon Eticaret SEO

Arama motorlarından farklılık gösteren Amazon E-Ticaret SEO’su için özellikle yol haritanızı ve stratejilerinizi doğru belirlemeniz gerekir. Özellikle Amazon’da E-Ticaret yapanların doğru anahtar kelimeleri kullanarak SEO rekabetçilerinden farklı olabilmesi için stratejinizi doğru şekilde yönlendirecek bir yöntem seçmelisiniz. (Daha önce Amazon SEO Nedir isimli başlıkta Amazon’da kullanılması gereken yöntemi aktardık) Müşterilerinizin Amazon’da aratacağı ürün için satışa sunduğunuz ürünlerin anahtar kelimelerini doğru ve Amazon Tools’a uygun olmasına dikkat etmelisiniz. Özellikle E-ticaret SEO sisteminde pazar araştırması yaparak hareket etmeniz gerekiyor. Örneğin telefon aksesuarı satacaksanız Amazon’da anahtar kelimeleriniz mutlaka sistemde yapılan aramaların ölçütlerine uygun olmalı. Anahtar kelimelerinizi belirlemek için Amazon’da öncelikle araştırmalarınızı yaparak size benzeyen satıcılardan farklı bir yöntem de bulmalısınız.


Diğer Yazılarımız

Adwords Reklam Pazarlaması

Google Adwords hizmetlerinden profesyonel olarak yararlanmak için genellikle Adwords hizmeti veren reklam ajanslarına başvurulmaktadır. Kampanyalarınızın Google Adwords uzmanları tarafından yönetilmesi hem SEM için ayırdığınız reklam bütçenizin daha etkin kullanılmasına, hem de daha yüksek...


Etiketler :

INSTAGRAM
add Takip Et