Anasayfa Blog Amazon SEO Nasıl Yapılır

Amazon SEO Nasıl Yapılır

Amazon SEO, Amazon’da listelediğiniz ürünlerin başlık ve açıklama optimizasyonları, anahtar kelime ilişkilendirmeleri, ürün yorumları, müşteri sadakati iyileştirilerek yapılır. Teknik anlamda Amazon’un SEO algoritmasına uygun bir yapılandırma ile kolayca ürünlerinizi üst sıralarda göstermeniz mümkündür.

Kendi arama dilini geliştiren ve ürünlerinizi dünya pazarına sokmanızı sağlamanın yolu olan Amazon SEO hakkında temel bilgilere artık sahipsiniz. Peki Amazon’da SEO nasıl yapılır? Amazon sitesinde, diğer sitelerde olduğu gibi kullanıcılar aradıkları ürüne hızlı ulaşabilmek için anahtar kelimelere başvuruyorlar. Kullanıcıların ürününüze ulaşabilmesi için ürünü anlatan doğru kelimeleri Amazon Tool ve Amazon Keywords’ü kullanarak sağlayabilirsiniz. Öte yandan Amazon arama sonuçlarındaki sıralamada performans kriterlerinin dikkate alındığını unutmamalısınız. Bu kriterler, tıklama oranı, satış oranı, geri dönüşüm, müşteri yorumları gibi noktalardır. Özellikle performansın artması için kullanılan görsellerin de ürünlerinizi tamamen yansıttığından emin olmalısınız. Özgün ve kaliteli görseller kullanıcıların tamamını satış yaptığınız alana çekerken aynı zamanda rahat incelenmesini de sağlayacaktır. Amazon sayfalarının ayrıca Google’da görünürlüklerinin artması için de backlink inşasına önem göstermelisiniz. Rekabetin güçlü olduğu bu platformda Google görünürlüğü için daha önce belirttiğimiz kriterlerin tamamını yerine getirmeniz önceliğiniz olmalı. Tüm bu gereksinimleri yerine getirdiğiniz takdirde ise Amazon SEO stratejisiyle yüksek görünürlük ve satış şansınızı artırabilirsiniz.


Diğer Yazılarımız

SEM Kampanyaları İçin Site Optimizasyonu

Sem kampanyalarından sağlayacağınız fayda ziyaretçi bazlı olacağından, ziyaretçilerinize maksimum verim ve kullanım kolaylığı sağlamanız gerekmektedir. Tabi bu durum site üzerinde bazı köklü değişiklikler yapmanıza neden olacaktır. Dilerseniz küçük ama çok etkili site içi...


Etiketler :

İçerik Pazarlama Matrisi ile Paylaşmaya Değer İçerikler Hazırlayın

İçerik Pazarlama Matrisi Nedir? Matris, istatistikte bir öğeler kümesinin düzenlenmiş biçimi anlamına gelir. İçerik pazarlama matrisi ise bu alandaki öğelerin düzenli bir yapıda gösterilmesidir. İçerik pazarlama matrisi, hedef kitlenizin nasıl hissettiğini göz önünde bulundurarak...



INSTAGRAM
add Takip Et