Anahtar Kelime

Anahtar kelime, hem Adwords hem de SEO çalışmalarındaki en önemli metriktir. Amacınıza en uygun kelimeleri belirleyerek bunlara metinlerinizde yer vermektir kısacası. Örneğin kıyafet satan bir e-ticaret sitesi iseniz Adwords reklamlarında elbise satın al, makalelerinizde yeni sezon elbise modelleri sizin anahtar kelimelerinizden biri olacaktır.


SEM Çalışmalarına Başlamadan Önce

Arama motoru pazarlamacılığı alanına yatırım yapıp bütçe ayırmaya karar verdiyseniz, öncelikle dikkat etmeniz ve daha sonra pişman olmamak için değerlendirmeniz gereken bazı kriterlerden söz etmek gerekir. Büyük bir heves ve umutla Google Ads’e...


Etiketler :

Diğer Yazılarımız

E-Ticaret Sitelerinde Özgün İçerik Önemi

E-Ticaret sitelerinde genelde içerikler tedarikçilerden alındığı için aynı ürünü satanlarla büyük ölçüde benzer olmaktadır. Bu benzerlik Google nezdinde maalesef kopya içerik muamelesine sebebiyet vererek sitelerin SEO kalitesini olumsuz etkilemektedir. Bu sorunun önüne geçmek...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
+ Takip Et