Anasayfa Blog Booking Sonrası Otel ve Pansiyona Sahiplerine Stratejiler

Booking Sonrası Otel ve Pansiyona Sahiplerine Stratejiler

Booking Sonrası Otel ve Pansiyona Sahiplerine Stratejiler

Booking sonrası otel ve pansiyon sahipleri booking üzerinde öne çıkmaya yönelik stratejiler uygulamalıdır. Bununla birlikte misafirlerini booking üzerinden yorum yapmaya yönelik kampanyalar düzenleyerek yorum oranını arttırmalıdır.


Booking Sonrası Otel ve Pansiyon Sahiplerine Stratejiler

Booking’in engellenme furyasının ardından küçük ve büyük işletmeler alternatif çözüm yolları aramaya koyuldu; bu yazı da nedene odaklanmaktansa, sonuçlar ve izlenecek yollar üzerine olacak. Geçtiğimiz hafta booking kelimesinin Google Trends sonuçlarında nasıl sıçradığını şekilde görebilirsiniz. Değinmek...



Diğer Yazılarımız