Anasayfa Blog Booking Sonrası Otel ve Pansiyona Sahiplerine Stratejiler

Booking Sonrası Otel ve Pansiyona Sahiplerine Stratejiler

Booking Sonrası Otel ve Pansiyona Sahiplerine Stratejiler

Booking sonrası otel ve pansiyon sahipleri booking üzerinde öne çıkmaya yönelik stratejiler uygulamalıdır. Bununla birlikte misafirlerini booking üzerinden yorum yapmaya yönelik kampanyalar düzenleyerek yorum oranını arttırmalıdır.


Booking Sonrası Otel ve Pansiyon Sahiplerine Stratejiler

Booking’in engellenme furyasının ardından küçük ve büyük işletmeler alternatif çözüm yolları aramaya koyuldu; bu yazı da nedene odaklanmaktansa, sonuçlar ve izlenecek yollar üzerine olacak. Geçtiğimiz hafta booking kelimesinin Google Trends sonuçlarında nasıl sıçradığını şekilde görebilirsiniz. Değinmek...



Diğer Yazılarımız

Girişim Fikrinize Olumsuz Tepki Almanızın Nedenleri

Hemen hemen bütün girişimciler, hayata geçirmeyi planladıkları girişimlerini önce kendi zihinlerinde oluştururlar, ardından en yakınlarına bu girişim fikrini anlatıp olumlu geri dönüşler beklerler. Fikirlerini anlattıkları kişilerden “Bu harika bir fikir. Bu fikrini mutlaka hayata geçirmelisin” şeklinde dönüşler...



E-Ticarette Olmazsa Olmaz 10 Önemli Madde

Öncelikle hazırlayacağınız site tüketiciye hitap eden niteliklere sahip olmalıdır. Burada yer alacak olan ürün ve fiyatları da açık olarak ifade edilmeli tüketicide olumsuz çelişkiler bırakmasına neden olmamalı. Sitenize gelen tüketicinin sayfanızda kalması sağlanmalıdır....


Etiketler :

INSTAGRAM
add Takip Et