Anasayfa Blog Dijital Marka Yönetimi

Dijital Marka Yönetimi

Dijital marka yönetimi, online platformlar üzerindeki tüm pazarlama ve iletişim kampanyalarıdır.


Markaların Twitter ‘da Olumsuz Yorum Yönetimi

Bir markanın en fazla olumsuz yorum aldığı sosyal medya platformu Twitter ‘dır. Çünkü Twitter yapısı itibari ile kişilerin duygu ve düşüncelerini en fazla ifade ettiği, çoğu zaman mantıklı ya da mantıksız diye düşünmeden her aklına geleni yazdığı, dolayısıyla bir markanın hizmetinden duyduğu memnuniyetsizliği en kolay şekilde ifade ettiği platformdur. Ayrıca 140 karakter sınırlaması nedeniyle sorunun açıklama […]



Markaların Facebook ‘ta Olumsuz Yorum Yönetimi

Önceki makalemizde markaların Twitter ‘da kişilerin mantıklı ya da mantıksız diye düşünmeden olumsuz düşüncelerini rahatlıkla ifade etmesinden ve bu ifade edilen düşüncelerin çok geniş kitlelere ulaşabilmesinden bahsetmiştik. Bu açıdan Twitter, markaların en fazla olumsuz yorum alabildiği platform olduğunu belirtmiştik. Facebook ‘ta markalara yönelik yapılan olumsuz yorumlar ise Twitter ‘a nazaran farklı tehlikeler barındırıyor. Zira Twitter […]



Markalar İçin Sosyal Medya Kılavuzu

Eskiden hemen hemen bütün markalar hizmet verdikleri müşterilerinin duygu ve düşüncelerini çeşitli yöntemler ile öğrenmeye çalışırdı. Birçok markanın hizmet verdiği mağaza ya da şubesinde dilek, istek ve şikayet kutuları görürdük. Hatta bu kutuların üzerindeki “Lütfen şikayetlerinizi bize, memnuniyetinizi sevdiklerinize iletin” yazısı ziyadesiyle meşhurdu. Bu dilek, istek ve şikayet kutularının üstünde yazan meşhur söz çokta fazla […]



Kurumlar için Sosyal Medya ABC’si

Sosyal medyanın günümüzde ne kadar etkili olduğunu tartışmak pek doğru olmaz sanırım. Bundan ötürü şirketlerin sosyal medyadan uzak kalması mantıklı bir hareket olarak algılanmaz. Sosyal ağlarda bulunmayan şirket sayısı yok denecek kadar az diyebiliriz ama kişisel hesap gibi yönetilmesinin markaya zarar verdiği gerçeğini bilmemiz gerekiyor. Her şeyden önce sosyal medyanın ne olup ne olmadığını bilmemiz […]



Fijital Dünya

Sanal Dünya Fiziksel Ortama Taşınıyor…   Teknolojinin her geçen gün daha fazla ilerlediği günümüzde ‘artık daha yeni ne çıkabilir ki? ’ diye bir soru sormak çoktan tarih oldu. Latince parmak anlamındaki digit kelimesinden türetilen dijital kelimesi yaklaşık 15 yıldır dilimizden düşmezken bir yandan da hayatımızın her alanında kendini bu süreç içerisinde enjekte etmiştir. Neredeyse bütün […]



Neden SEO Kampanyası Yapmalısınız?

SEO çalışmaları, temel olarak potansiyel müşterilerin, siteye hızlı ve etkili bir şekilde ulaşmasını sağlamak için yapılır. Bunun yanı sıra, ziyaretçilerin sitede etkin bir şekilde dolaşabilmesi ve ihtiyaç duyduğu ürün, hizmet ya da görsel ve yazılı materyallere ulaşabilmesi için de doğru SEO kampanyası yapılması önemlidir. Başarılı bir SEO çalışması, potansiyel müşteri sayısına ciddi bir katkı sağlamakla […]



INSTAGRAM
add Takip Et