Anasayfa Blog Dijital Pazarlamada İletişim

Dijital Pazarlamada İletişim

Dijital pazarlama iletişimi, satış artışı sağlayan, bir ilişkilendirme ve iletişim sürecidir.


Dijital Pazarlama İletişimi

Dijital iletişim teknolojileri çağımızı hızla şekillendirmeye devam ediyor. Son günlerin en çok konuşulan konularının başında, organizasyonlardaki birimler arasında sınırların yavaş yavaş ortadan kalkması geliyor. Şirket içindeki fonksiyonların görev alanları iç içe geçerken “görev...



Diğer Yazılarımız

İçerik Pazarlama Matrisi ile Paylaşmaya Değer İçerikler Hazırlayın

İçerik Pazarlama Matrisi Nedir? Matris, istatistikte bir öğeler kümesinin düzenlenmiş biçimi anlamına gelir. İçerik pazarlama matrisi ise bu alandaki öğelerin düzenli bir yapıda gösterilmesidir. İçerik pazarlama matrisi, hedef kitlenizin nasıl hissettiğini göz önünde bulundurarak...



Facebook Reklamları Neye Göre Ücretlendiriyor?

Milyarlarca kullanıcıya sahip Facebook, markaların online pazarlama çalışmalarında bulunmaz bir nimet. Hal böyle olunca reklam veren 3 milyon pazarlamacı 1 milyardan fazla kullanıcının dikkatini çekmek için Facebook’un haber kaynağında ve yayıncılık platformlarında büyük...