Anasayfa Blog Dijital Pazarlama Kriterleri

Dijital Pazarlama Kriterleri

Dijital Pazarlama geliştikçe farklı fikirleri ve girişimciler için yeni iş kollarını beraberinde getirmektedir. Bu fikirlerin en çok tutanı şüphesiz emojilerdir. Ancak emojilerin ortaya çıkması 1990 yılına dayanıyor.


Markalar İçin Hikayeleştirme (Storytelling) Sanatı

Dijital pazarlamada girdiğimiz girdabın içinde dönüp duruyor muyuz? Dijital iletişim çalışmalarında kopya içerik yükselişte mi? Öyleyse sığınacak bir limanımız var: “Storytelling”, yani hikayeleştirme. Nedir storytelling? Aslında ne olduğuna bakmadan önce, reklamcılık sektörünün çok...



Diğer Yazılarımız

E-Ticaret Ödeme Araçları

Son zamanlarda büyük bir popülerliğe imza atmış elektronik satış siteleri oldukça çok kullanılmaktadır. Müşterilerin istedikleri ürünlere kısa ve hızlı bir şekilde ulaşması bu sektörün kullanılmasının bir nedenidir. Tüketiciler için geniş bir ürün yelpazesi...



INSTAGRAM
add Takip Et