Anasayfa Blog Dijital Pazarlama

Dijital Pazarlama

Dijital Pazarlama geliştikçe farklı fikirleri ve girişimciler için yeni iş kollarını beraberinde getirmektedir. Bu fikirlerin en çok tutanı şüphesiz emojilerdir. Ancak emojilerin ortaya çıkması 1990 yılına dayanıyor.


Konut Projesi Pazarlama Teknikleri

Konut ülkemizin son 10 yılda en fazla gelişen sektörlerinden bir tanesi. Kafamızı nereye çevirsek bir şantiye görmek mümkün. Her gün televizyonlarda onlarca inşaat projesinin reklamını görüyoruz. Peki bu kadar proje nasıl satılacak?  İnşaat projelerini pazarlama aşamasında hangi reklamları tercih etmelisiniz? Sizler için bu rehberi hazırladık. Karşınızda konut projelerini pazarlama aşamasında tercih edebileceğiniz pazarlama kanalları; Fuar […]



Dijital Melek Yatırımcılık 2. Dönem Sonuçları Açıklandı

Dijital dünyada yüksek potansiyelli ve sürdürülebilir girişimleri dijital pazarlamanın her alanında destekleyen bir melek yatırım modeli olan Dijital Melek Yatırımcılık 2. Dönem kazananları açıklandı. Temmuz ayında başvuruları açılan Dijital Melek Yatırımcılık 2. Dönem Programı toplamda yaklaşık 1200 başvuru aldı.  Başvuruların fayda, özgünlük ve dijitalde büyüme potansiyeli gibi kriterler üzerinden titizlikle değerlendirildiği iki aşamalı eleme sürecinin […]



Kobilerin Dijital Pazarlamada Kullanabileceği Araçlar

Kobilerin dijital pazarlama alanında ihtiyaç duyduğu teknik bilgiyi en aza indirgeyen araçlar sayesinde birçok marka dijital pazarlama süreçlerini bu şekilde yönetmektedir. Listemize ilk sırada SEO araçları ile başlatmaktayız. Ubersuggest: İçerik pazarlaması alanında anahtar kelimeler ve en çok aranan kelimeler konusunda yardımcı olan Ubersuggest işlevsellik bakımından önemli bir araçtır. Aracın kullanımı ise oldukça basittir. Örneğin anahtar […]



İçerik pazarlamasında Inbound Marketing

Dijital pazarlama adına hedef kitlenizi doğru zamanda doğru bir slogan ile yakalamanız git gide zorlaşmaktadır. Geleneksel pazarlama yöntemleri ise gün geçtikçe raflara kaldırılıyor ve istenen performansları sağlayamıyor. Reklam engelleme yazılımları (Adblock vb.) kullanım oranları arttıkça da dijital pazarlama adına birkaç İçerik pazarlamasında kullanıcıları olumsuz yönde etkileyen 3 farklı unsur bulunmaktadır. – Yapılan işlem sırasında, elinde […]



Orta Ölçekli İşletmeler İçin Örnek SEM Planlaması

Firmalar sanal ortamlarda kendilerini tanıtmak ve daha fazla kişiye ulaşmak için birçok çalışmalar yürütmektedir. Ancak bireysel olarak yürütülen bu çalışmalardan ne yazık ki istenilen sonuçlar alınamamakta ve hedeflenen geri dönüşlere ulaşılamamaktadır.   Global sanal pazarda tutunmak için dijital pazarlama tekniklerini doğru bir şekilde uygulamak gerekiyor. Özellikle orta ölçekli işletmeler büyüme yolunda emin adımlarla ilerlemek için […]


Etiketler :

Rakip Firma Analizi Ve Eksiklerin Belirlenmesi

Ticaret ve pazarlama anlayışı İnternet’in hayatımıza girmesiyle birlikte tamamen değişmiş durumda. Klasik anlayıştan uzaklaşarak tamamen bu sanal ortama yönelik çalışmalar yapan firmalar dijital pazarlama konusunda çalışmalar yapıyor. Global olan bu sanal ortam işletmelerin mevcut çevrelerinden çok daha fazla kişiye ulaşarak satışlarını arttırmak ve büyümek için bulunmaz bir fırsat değerinde.            SEM alanında işletmenizin faaliyetlerini arttırmak ve […]


Etiketler :

INSTAGRAM
add Takip Et