Dönüşüm Optimizasyonu Süreçleri Nelerdir

Dönüşüm Optimizasyonu Süreçleri; izlemek, analiz etmek, hipotez oluşturmak, plan yapmak, test etmek ve hedeflemek olmak üzere 6 farklı aşamadan oluşur.


Dönüşüm Optimizasyonu Rehberi

Bu yazımızda özellikle dijital pazarlama alanında sıkça duymaya başladığımız dönüşüm optimizasyonu (conversion optimisation/CRO) kavramını detaylı bir şekilde ele alacağız. Tabii dönüşüm optimizasyonuna geçmeden önce “dönüşüm/conversion” ve optimizasyon terimlerinin neyi ifade ettiğini açıklamamız gerekir....



Diğer Yazılarımız

Mail Reklam Kampanyalarında 5 Altın Öneri

Dijital pazarlamanın araçlarından birisi olan mail ile bilgilendirme ne yazık ki kişilerin mailleri okumadan silmesi ile sonuçlanmakta ve bu etkili iletişim aracı ne yazık ki devre dışı kalmaktadır. SEM hizmetlerinin etkini arttırmak için mail...


Etiketler :

SEM çalışmasının markalar için önemi nedir

Eskiden bir ürün aradığınızda dışarı çıkar sokak sokak gezerdiniz. Bu yüzden açık hava reklamcılığı çok önemliydi. Yani sokaklarda görünür olmak! Ama artık şartlar değişti. Günümüzde bir ürün aramak için ilk yaptığımız şey Google’ı...


Etiketler :

Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
+ Takip Et