Anasayfa Blog Dönüşüm Optimizasyonu Süreçleri Nelerdir

Dönüşüm Optimizasyonu Süreçleri Nelerdir

Dönüşüm Optimizasyonu Süreçleri; izlemek, analiz etmek, hipotez oluşturmak, plan yapmak, test etmek ve hedeflemek olmak üzere 6 farklı aşamadan oluşur.


Dönüşüm Optimizasyonu Rehberi

Bu yazımızda özellikle dijital pazarlama alanında sıkça duymaya başladığımız dönüşüm optimizasyonu (conversion optimisation/CRO) kavramını detaylı bir şekilde ele alacağız. Tabii dönüşüm optimizasyonuna geçmeden önce “dönüşüm/conversion” ve optimizasyon terimlerinin neyi ifade ettiğini açıklamamız gerekir....



Diğer Yazılarımız

Ölçümlemeniz Gereken E-Ticaret Metrikleri

E-ticaret metrikleri, kullanıcı etkileşiminiz hakkında bazı önemli fikirler sunmaktadır. Doğru bir şekilde kullanıldığı zaman, başarınızı ölçmek ve yeni müşteri kanalları yaratmak adına oldukça faydalı ölçümlerdir. Genellikle yeni online mağaza açanlar neyi nasıl ölçecekleri...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et