Anasayfa Blog Dönüşüm Optimizasyonu Süreçleri Nelerdir

Dönüşüm Optimizasyonu Süreçleri Nelerdir

Dönüşüm Optimizasyonu Süreçleri; izlemek, analiz etmek, hipotez oluşturmak, plan yapmak, test etmek ve hedeflemek olmak üzere 6 farklı aşamadan oluşur.


Dönüşüm Optimizasyonu Rehberi

Bu yazımızda özellikle dijital pazarlama alanında sıkça duymaya başladığımız dönüşüm optimizasyonu (conversion optimisation/CRO) kavramını detaylı bir şekilde ele alacağız. Tabii dönüşüm optimizasyonuna geçmeden önce “dönüşüm/conversion” ve optimizasyon terimlerinin neyi ifade ettiğini açıklamamız gerekir....



Diğer Yazılarımız

İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM