Anasayfa / Blog / Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır

Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır

Dönüşüm oranı nasıl artırılır? Dönüşüm oranınızı artırmak için A/B testleri yapın, müşteri kitlenizle eşdeğer insanları toplayarak yaptığınız bu testleri onlara sunun, fikirlerini alın. Seçilen içerik, görsel ve diğer metaryalleri ana sitenize uygulayın, reklamlarınızda uygulayın ve sonuçları değerlendirin. Conversion rate arttırıcı tüyolar için sayfamıza mutlaka uğrayınız.


Daha Fazla Dönüşüm İçin Web Sitenizin Olmazsa Olmazı 8 Nokta

Web Siteniz İle Farkındalık Yaratın Birisi web sitenizi ziyaret ettiğinde, sitede kalmasına teşvik edecek şeylerle karşılaşmasını sağlamaya özen gösterin. Örneğin; rakip firmaların sitelerini ziyaret edip sizi onlardan farklı kılacak tasarımlar veya ek özelliklerle kendi farkındalığınızı yaratabilirsiniz. Özellikle sunduğunuz ürün veya hizmet ile ilgili olarak sunduğunuz kampanya veya ek fırsatlar (ücretsiz kargo vb) var ise bunlara […]



E-Ticarette Dönüşüm Artıran 17 Yöntem

1-GÖRSELLER GÖRSELLERİNİZ YÜKSEK KALİTEDE OLSUN, EYLEM İÇERSİN! İpucu: Yeterince büyük boyutta olsun Zum yapılabilsin Hizalı olsun Gölgelendirme kullanın 2-VİDEOLAR DÖNÜŞÜMLERİNİZİ VİDEO KULLANARAK %80 ARTIRIN! Kullanıcıların yaklaşık %85’inin, ürünün videosunu izledikten sonra satın almaya daha yatkın oldukları tespit edilmiştir. 3-ÇEKİCİ RENKLER RENKLER MÜŞTERİLERİ %85 ORANINDA ETKİLİYOR! Etkileşime Açık Müşteriler    Siyah, turuncu ve mavi renge etkileşim gösteriyor. […]



Dönüşüm Oranlarınızı (Conversion Rate) 9 Adımda Arttırın!

Öncelikle kısaca dönüşüm oranının ne anlama geldiğinden bahsedelim isterseniz. Dönüşüm Oranı ( Conversion Rate), web sitenizi kaç kişinin ziyaret ettiği ve bunların kaçının ürün satın aldığı ya da bülteninize abone olduğu hakkında bilgi veren önemli bir istatistiktir. Örneğin su artıma cihazı satan bir firmasınız ve sitenize teklif alınabilmesi için bir form yerleştirdiniz. Bu formu doldurup teklif isteyen […]



INSTAGRAM
add Takip Et