Anasayfa Blog Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır

Dönüşüm Oranı Nasıl Artırılır

Dönüşüm oranı nasıl artırılır? Dönüşüm oranınızı artırmak için A/B testleri yapın, müşteri kitlenizle eşdeğer insanları toplayarak yaptığınız bu testleri onlara sunun, fikirlerini alın. Seçilen içerik, görsel ve diğer metaryalleri ana sitenize uygulayın, reklamlarınızda uygulayın ve sonuçları değerlendirin. Conversion rate arttırıcı tüyolar için sayfamıza mutlaka uğrayınız.


E-Ticarette Dönüşüm Artıran 17 Yöntem

1-GÖRSELLER GÖRSELLERİNİZ YÜKSEK KALİTEDE OLSUN, EYLEM İÇERSİN! İpucu: Yeterince büyük boyutta olsun Zum yapılabilsin Hizalı olsun Gölgelendirme kullanın 2-VİDEOLAR DÖNÜŞÜMLERİNİZİ VİDEO KULLANARAK %80 ARTIRIN! Kullanıcıların yaklaşık %85’inin, ürünün videosunu izledikten sonra satın almaya...



Dönüşüm Oranlarınızı (Conversion Rate) 9 Adımda Arttırın!

Öncelikle kısaca dönüşüm oranının ne anlama geldiğinden bahsedelim isterseniz. Dönüşüm Oranı ( Conversion Rate), web sitenizi kaç kişinin ziyaret ettiği ve bunların kaçının ürün satın aldığı ya da bülteninize abone olduğu hakkında bilgi...



Diğer Yazılarımız

Instagram’da Satışları Arttırmanın Yolları

Görselliğin ön planda olduğu Instagram için markalar pazarlama yarışına giriyorlar. Son yıllarda önemli bir satış ve pazarlama mecrası haline gelen Instagram’da, takipçi profillerine ulaşmak tüm markaların en büyük hedefi… Kullanıcı etkileşimi yaratarak markaların...



E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Uygulamaları

Kıtlık Prensibi ( Scarcity ), limitsiz insan talebi karşısında limitli kaynakların yetersiz kalması üzerine kurumuş temel bir ekonomik prensiptir. Bu yazıda Kıtlık Prensibi’nin, e-ticaret sitelerinde kullanıcıları ikna etme konusunda nasıl kullanılabileceğini örnekler vererek açıklamak...



INSTAGRAM
add Takip Et