Anasayfa / Blog / Dönüşüm Oranı Optimizasyonu

Dönüşüm Oranı Optimizasyonu

Dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO), web sitesinin aldığı bir tıklamanın, satış, olası satış veya kayıt gibi dönüşüm olarak tanımlanmış olan anlamlı bir işlemi tamamlayan ziyaretçi sayısını arttırmak için dizayn edilmiş bir süreçtir.


2017’nin Dijital Pazarlama Trendleri

2017 hedefine göre 4.12 Milyar dolara ulaşacağı ön görülen giyilebilir teknolojiler pazarı ileride herkesin tercih edeceği bir pazarlama ve reklam yöntemine dönüşecektir. 2016 verilerine göre ise giyilebilir teknoloji ürünlerinin satış hacmi 100 milyon lirayı geçtiği söyleniyor. Lokasyon Pazarlama Mobil pazarlama stratejilerinin masaüstü pazarlamayı geride bırakmasının ardından markaların isteklerinde sırada lokasyon bazlı hedefleme imkânı bulunuyor. Bu […]



Dönüşüm Oranlarınızı (Conversion Rate) 9 Adımda Arttırın!

Öncelikle kısaca dönüşüm oranının ne anlama geldiğinden bahsedelim isterseniz. Dönüşüm Oranı ( Conversion Rate), web sitenizi kaç kişinin ziyaret ettiği ve bunların kaçının ürün satın aldığı ya da bülteninize abone olduğu hakkında bilgi veren önemli bir istatistiktir. Örneğin su artıma cihazı satan bir firmasınız ve sitenize teklif alınabilmesi için bir form yerleştirdiniz. Bu formu doldurup teklif isteyen […]



INSTAGRAM
add Takip Et