Anasayfa Blog E-Ticaret Dönüşüm Oranı

E-Ticaret Dönüşüm Oranı

Sitenize kaç kişi girmiş, bunun ne kadarı alışveriş yapmış, ne zaman, nereden, nasıl girmiş, hangi ürüne bakmış v.b her şey E-Ticaret Dönüşüm Oranı kapsamındadır.


E-Ticarette Dönüşüm Artıran 17 Yöntem

1-GÖRSELLER GÖRSELLERİNİZ YÜKSEK KALİTEDE OLSUN, EYLEM İÇERSİN! İpucu: Yeterince büyük boyutta olsun Zum yapılabilsin Hizalı olsun Gölgelendirme kullanın 2-VİDEOLAR DÖNÜŞÜMLERİNİZİ VİDEO KULLANARAK %80 ARTIRIN! Kullanıcıların yaklaşık %85’inin, ürünün videosunu izledikten sonra satın almaya daha yatkın oldukları tespit edilmiştir. 3-ÇEKİCİ RENKLER RENKLER MÜŞTERİLERİ %85 ORANINDA ETKİLİYOR! Etkileşime Açık Müşteriler    Siyah, turuncu ve mavi renge etkileşim gösteriyor. […]



INSTAGRAM
add Takip Et