Anasayfa Blog E-Ticaret Dönüşüm Oranı

E-Ticaret Dönüşüm Oranı

Sitenize kaç kişi girmiş, bunun ne kadarı alışveriş yapmış, ne zaman, nereden, nasıl girmiş, hangi ürüne bakmış v.b her şey E-Ticaret Dönüşüm Oranı kapsamındadır.


E-Ticarette Dönüşüm Artıran 17 Yöntem

1-GÖRSELLER GÖRSELLERİNİZ YÜKSEK KALİTEDE OLSUN, EYLEM İÇERSİN! İpucu: Yeterince büyük boyutta olsun Zum yapılabilsin Hizalı olsun Gölgelendirme kullanın 2-VİDEOLAR DÖNÜŞÜMLERİNİZİ VİDEO KULLANARAK %80 ARTIRIN! Kullanıcıların yaklaşık %85’inin, ürünün videosunu izledikten sonra satın almaya...



Diğer Yazılarımız

App Store Optimizasyonu (ASO) ve Mobil Uygulama SEO’su Hakkında Her Şey

Mobil, geleceği ifade etmiyor. O artık günümüzde! Mobil uygulamalar sadece internet araçlarıyla ve web siteleriyle olan etkileşimimizi değiştirmekle kalmıyor, arama yapma alışkanlıklarımızı da değiştiriyorlar. Şirketler günümüzde, bu mobil uyumlu uygulamalar ve web siteleri...



Adwords Karakter Sınırını Aşmanın Sırrı

Bazı Adwords reklamlarında görüyorsunuzdur, reklam metinleri normalde izin verilen karakter sınırını aşmış. Bunlara Google torpil mi geçiyor ya da rüşvet mi veriyorlar acaba? Ben yapınca niye olmuyor bunlar napıyor da böyle uzun metinler yazıyorlar...


Etiketler :