Anasayfa Blog E-Ticaret Dönüşüm Oranı

E-Ticaret Dönüşüm Oranı

Sitenize kaç kişi girmiş, bunun ne kadarı alışveriş yapmış, ne zaman, nereden, nasıl girmiş, hangi ürüne bakmış v.b her şey E-Ticaret Dönüşüm Oranı kapsamındadır.


E-Ticarette Dönüşüm Artıran 17 Yöntem

1-GÖRSELLER GÖRSELLERİNİZ YÜKSEK KALİTEDE OLSUN, EYLEM İÇERSİN! İpucu: Yeterince büyük boyutta olsun Zum yapılabilsin Hizalı olsun Gölgelendirme kullanın 2-VİDEOLAR DÖNÜŞÜMLERİNİZİ VİDEO KULLANARAK %80 ARTIRIN! Kullanıcıların yaklaşık %85’inin, ürünün videosunu izledikten sonra satın almaya...



Diğer Yazılarımız

E-Ticaret Girişimcilerinin Dikkat Etmesi Gereken 4 Kural

İnternet alışverişlerinin giderek yaygınlaşması ile girişimcilerin yeni gözdesi haline gelen E-ticaret sektörü hızlı büyümesini sürdürüyor. Alışveriş alışkanlıkları değişen tüketiciler artık güvenli buldukları sanal mağazalardan alışveriş yapmayı, klasik alışveriş yöntemlerine tercih ediyor. Büyüyen sanal...



INSTAGRAM
add Takip Et