Anasayfa Blog E-Ticaret Dönüşüm Oranı

E-Ticaret Dönüşüm Oranı

Sitenize kaç kişi girmiş, bunun ne kadarı alışveriş yapmış, ne zaman, nereden, nasıl girmiş, hangi ürüne bakmış v.b her şey E-Ticaret Dönüşüm Oranı kapsamındadır.


E-Ticarette Dönüşüm Artıran 17 Yöntem

1-GÖRSELLER GÖRSELLERİNİZ YÜKSEK KALİTEDE OLSUN, EYLEM İÇERSİN! İpucu: Yeterince büyük boyutta olsun Zum yapılabilsin Hizalı olsun Gölgelendirme kullanın 2-VİDEOLAR DÖNÜŞÜMLERİNİZİ VİDEO KULLANARAK %80 ARTIRIN! Kullanıcıların yaklaşık %85’inin, ürünün videosunu izledikten sonra satın almaya...



Diğer Yazılarımız

E-Posta İle Pazarlama Hakkında İpuçları

E-posta ile pazarlama, özellikle günümüz e-ticaret siteleri tarafından hayli rağbet gören bir iletişim kanalı olarak nitelendirilebilir. Sanal mağazalara üye olan veya e-posta bültenlerine kayıtlarını gerçekleştiren kullanıcılara reklam içerikli e-postaların gönderilmesi şeklinde gerçekleştirilen bu...



Google Üzerinden TV Reklamları Verilebilecek

Yakın zamanda tanıtmaya hazırlandığı yeni reklam ağı olan Tv reklamları için DoubleClick Bid Manager üzerinden reklam taleplerini alarak hizmet sunmayı amaçlıyor. Halihazırda hizmetlerini sürdüren Google servisi Doubleclick “Bid Manager” üzerinden reklam verenler için...