Anasayfa Blog E-Ticaret Pazarlama Stratejisi

E-Ticaret Pazarlama Stratejisi

Yüksek satış ve kazanca sahip olmak için yapılması gereken pazarlama çalışmalarına dair birbirinden faydalı stratejiler.


Dijital Stratejinin Temelleri: Ne, Neden ve Nasıl?

Daha fazla link inşası, daha fazla blog yazısı paylaşmak, daha fazla video yapmak… Bu aktiviteler maalesef strateji değil ve eğer siz stratejinizi doğru kuramazsanız ve sitenizi farklılaştıramazsanız kendinizi her zaman sizden önce başlamışları yakalamaya çalışıyor ya da daha iyi finanse edilmiş rekabetçilerin arkasında bulursunuz. Bunun olmaması için iyi bir stratejiye ihtiyacınız vardır. Strateji nedir? Strateji […]



E-Ticaret Sitelerinde Satın Alma Sonrası Pazarlama

E-ticaret sitenizde ürün satın alma işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra müşterinin karşısın açıkan sayfa, sanılanın aksine çok daha fazla önem taşır. Genelde klasik olarak “Siparişiniz alınmıştır, teşekkürler.” temalı yazıların yer aldığı bu sayfaları çok daha etkin bir şekilde değerlendirebilmek mümkündür. Satın Alma Sonrası Hizmet Örneğin; müşteriniz ziyaretçi olarak ürün satın aldıysa, bu sayfada üye olmanın avantajlarını anlatan […]



INSTAGRAM
add Takip Et