Anasayfa Blog E-Ticaret Pazarlama Stratejisi

E-Ticaret Pazarlama Stratejisi

Yüksek satış ve kazanca sahip olmak için yapılması gereken pazarlama çalışmalarına dair birbirinden faydalı stratejiler.


E-Ticaret Sitelerinde Satın Alma Sonrası Pazarlama

E-ticaret sitenizde ürün satın alma işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra müşterinin karşısın açıkan sayfa, sanılanın aksine çok daha fazla önem taşır. Genelde klasik olarak “Siparişiniz alınmıştır, teşekkürler.” temalı yazıların yer aldığı bu sayfaları çok daha...



Diğer Yazılarımız

Pazarlamanın Geleceği

Pazarlamanın geleneksel olarak tanımı; ürün ya da hizmetlerin müşteriye doğru akışa yönlendiren işletme faaliyetlerinin bütünüdür diye geçer. Kişisel ve örgütsel amaçlara ulaşmayı sağlayacak değişimleri gerçekleştirmek üzere; fikir, ürün veya hizmetlerin geliştirilmesi, fiyatlandırılması, tutundurulması...