Anasayfa Blog E-Ticaret Pazarlama

E-Ticaret Pazarlama

E-Ticaret sitelerinin yüksek satış ve kazanca ulaşmaları için yapılması gereken pazarlama çalışmalarına dair bilgiler.


E-Ticaret Sitelerinde Satın Alma Sonrası Pazarlama

E-ticaret sitenizde ürün satın alma işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra müşterinin karşısın açıkan sayfa, sanılanın aksine çok daha fazla önem taşır. Genelde klasik olarak “Siparişiniz alınmıştır, teşekkürler.” temalı yazıların yer aldığı bu sayfaları çok daha etkin bir şekilde değerlendirebilmek mümkündür. Satın Alma Sonrası Hizmet Örneğin; müşteriniz ziyaretçi olarak ürün satın aldıysa, bu sayfada üye olmanın avantajlarını anlatan […]



E-Ticaretin Reklamcılığa ve Pazarlamaya Damga Vuracak 7 Etkisi

İşletme sahipleri dijital ortam ayrıcalığından da yararlanarak kendi reklamlarını yapma ve ürünlerini pazarlama hakkı elde etmişlerdir. Ses ve görüntü işlevlerini de devreye sokan firmalar sanal mağazalarında alışveriş yapılabilmesi için ürünlerinin reklamını yaparak pazarlamaya çalışmaktadırlar. Bu makalemde e- ticaretin reklamcılığa ve pazarlamaya etkilerini maddeler halinde anlatacağım. 1-Etkin ve Hızlı Müşteri Talepleri Yönetimi: Müşterilerin hangi ürünleri talep […]



INSTAGRAM
add Takip Et