Anasayfa Blog E-Ticaret Satış Arttırma

E-Ticaret Satış Arttırma

E-Ticaret sitelerinin temel amacı olan yüksek satış oranlarına ulaşmaya, mevcut satış miktarını arttırmaya yönelik yapılması gereken çalışmalara dair bilgiler.


E-Ticaret Sitelerinde Satın Alma Sonrası Pazarlama

E-ticaret sitenizde ürün satın alma işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra müşterinin karşısın açıkan sayfa, sanılanın aksine çok daha fazla önem taşır. Genelde klasik olarak “Siparişiniz alınmıştır, teşekkürler.” temalı yazıların yer aldığı bu sayfaları çok daha...



Diğer Yazılarımız

Markalar Snapchat’i Pazarlamaya Yönelik Nasıl Kullanabilir?

Henüz yeni çıktığında (2011) SnapChat, kullanıcıların birbirlerine zamanla kendi kendini silen içerikler gönderebildiği bir özel mesajlaşma uygulaması olmanın biraz daha ilerisindeydi. Uygulama ile birlikte fotoğraf ve videolar kişiye ya da bir grup kullanıcıya...



INSTAGRAM
add Takip Et