Anasayfa Blog E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi

E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi

E-ticaret sitelerinde kıtlık prensibi hedef ürünün yapay yada gerçek yollarla stoğunun azaltılması yada belli bir süre sınırlaması getirilerek kullanıcının elinden kaçıyormuş hissi vermesiyle oluşturulur. Belli bir süre sepette kalabilen ürün nedeniyle kullanıcı hızlıca ürünü satın alarak alışverişi gerçekleştirir.


E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Uygulamaları

Kıtlık Prensibi ( Scarcity ), limitsiz insan talebi karşısında limitli kaynakların yetersiz kalması üzerine kurumuş temel bir ekonomik prensiptir. Bu yazıda Kıtlık Prensibi’nin, e-ticaret sitelerinde kullanıcıları ikna etme konusunda nasıl kullanılabileceğini örnekler vererek açıklamak...



Diğer Yazılarımız

E-Kitap Siteleri

Hayatımızın neredeyse tamamı dijital ortama kayıyor; aldığımız notlar, görüşmelerimiz, işlerimiz ve birçok işi dijital ortamda hallediyoruz. Yurt dışında çok daha aktif olarak kullanılan e-book mantığı ülkemizde de yavaş yavaş gelişiyor. Normal kitap alışkanlığı...



Herkesin Bilmesi Gereken 7 Dijital Pazarlama Önerisi

Dijital pazarlama her gün gelişip büyüyor. Bir pazarlamacı veya işveren iseniz markanızın görünürlüğünü arttırmak ve müşteri tabanını genişletmek için çabalıyorsunuzdur. Dijital pazarlama doğru kullanıldığında hedeflerinize ulaştıracak uzun ve geniş bir yoldur. Bu yazımızda...


Etiketler :

Kaçınmanız Gereken 5 Sosyal Medya Tipi

Yazımızın başlığından da anlaşılacağı üzere, günümüzde sosyal medya kavramının günden güne belirgin bir konum elde etmesiyle birlikte çok farklı özellikle ve bir o kadar da gariplikler karşımıza çıkmaya başlamıştır. Öncelikle sosyal medyanın genel...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et