Anasayfa Blog E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi

E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi

E-ticaret sitelerinde kıtlık prensibi hedef ürünün yapay yada gerçek yollarla stoğunun azaltılması yada belli bir süre sınırlaması getirilerek kullanıcının elinden kaçıyormuş hissi vermesiyle oluşturulur. Belli bir süre sepette kalabilen ürün nedeniyle kullanıcı hızlıca ürünü satın alarak alışverişi gerçekleştirir.


E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Uygulamaları

Kıtlık Prensibi ( Scarcity ), limitsiz insan talebi karşısında limitli kaynakların yetersiz kalması üzerine kurumuş temel bir ekonomik prensiptir. Bu yazıda Kıtlık Prensibi’nin, e-ticaret sitelerinde kullanıcıları ikna etme konusunda nasıl kullanılabileceğini örnekler vererek açıklamak...



Diğer Yazılarımız

Girişim Fikrinize Olumsuz Tepki Almanızın Nedenleri

Hemen hemen bütün girişimciler, hayata geçirmeyi planladıkları girişimlerini önce kendi zihinlerinde oluştururlar, ardından en yakınlarına bu girişim fikrini anlatıp olumlu geri dönüşler beklerler. Fikirlerini anlattıkları kişilerden “Bu harika bir fikir. Bu fikrini mutlaka hayata geçirmelisin” şeklinde dönüşler...



INSTAGRAM
add Takip Et