Anasayfa Blog E-Ticaret Ürün Açıklaması

E-Ticaret Ürün Açıklaması

E-Ticaret sitelerinde bulunan ürünlerin açıklamaları hem müşteriler hemde arama motoru optimizasyonu açısından ayrı bir öneme sahiptir. E-Ticaret sitelerindeki ürünlerin açıklamalarının nasıl olması gerektiğine dair bilgiler.


Ürünlere Açıklama Hazırlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Çoğu SEO blogunda e-ticaret sektöründe farklılık oluşturmak isteyen mağazaların, mutlaka özgün ve tedarikçilerden gelen metinlerden farklı ürün açıklamaları girmesi gerektiği vurgulanır. Hem Google, hem de müşteri nezdinde söz konusu sitenin değerini yükselten özgünlük;...



Diğer Yazılarımız

Google Üzerinden TV Reklamları Verilebilecek

Yakın zamanda tanıtmaya hazırlandığı yeni reklam ağı olan Tv reklamları için DoubleClick Bid Manager üzerinden reklam taleplerini alarak hizmet sunmayı amaçlıyor. Halihazırda hizmetlerini sürdüren Google servisi Doubleclick “Bid Manager” üzerinden reklam verenler için...



Facebook Reklamları Neye Göre Ücretlendiriyor?

Milyarlarca kullanıcıya sahip Facebook, markaların online pazarlama çalışmalarında bulunmaz bir nimet. Hal böyle olunca reklam veren 3 milyon pazarlamacı 1 milyardan fazla kullanıcının dikkatini çekmek için Facebook’un haber kaynağında ve yayıncılık platformlarında büyük...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et