Anasayfa Blog E-Ticaret Yeniden Pazarlama

E-Ticaret Yeniden Pazarlama

E-Ticarette pazarlama daha önce alışveriş yapmayan kişileri alışveriş yaptırmaya yönelik olmamalıdır. Hali hazırda alışveriş yapmış bir müşterinin yeniden alışveriş yapması içinde çalışmalar yapılması gerekmektedir. Daha önce alışveriş yapmış müşterinin yeniden alışveriş yapması için yapılması gereken pazarlamaya dair bilgiler.


E-Ticaret Sitelerinde Satın Alma Sonrası Pazarlama

E-ticaret sitenizde ürün satın alma işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra müşterinin karşısın açıkan sayfa, sanılanın aksine çok daha fazla önem taşır. Genelde klasik olarak “Siparişiniz alınmıştır, teşekkürler.” temalı yazıların yer aldığı bu sayfaları çok daha...



Diğer Yazılarımız

Sem’in Avantajları Nelerdir?

İnternet reklamcılığı alanında firmaların isimlerini duyurabilmeleri için tercih ettiği seo ve sem hizmetleri oldukça etkin sonuçlar sağlayan ve firmaların gerek ciro seviyelerini ve gerekse tanınmışlık düzeylerini yükselten tanıtım araçlarıdır. Bu yazımızda sizlere kısa...