Anasayfa Blog E-Ticaret Yeniden Pazarlama

E-Ticaret Yeniden Pazarlama

E-Ticarette pazarlama daha önce alışveriş yapmayan kişileri alışveriş yaptırmaya yönelik olmamalıdır. Hali hazırda alışveriş yapmış bir müşterinin yeniden alışveriş yapması içinde çalışmalar yapılması gerekmektedir. Daha önce alışveriş yapmış müşterinin yeniden alışveriş yapması için yapılması gereken pazarlamaya dair bilgiler.


E-Ticaret Sitelerinde Satın Alma Sonrası Pazarlama

E-ticaret sitenizde ürün satın alma işlemi başarıyla tamamlandıktan sonra müşterinin karşısın açıkan sayfa, sanılanın aksine çok daha fazla önem taşır. Genelde klasik olarak “Siparişiniz alınmıştır, teşekkürler.” temalı yazıların yer aldığı bu sayfaları çok daha...



Diğer Yazılarımız

SEM’de İzafi Tıklama Oranı Ölçümü

SEM kampanyalarının Dünya çapında en çok tercih edildiği platform olan Google Adwords bir yenilik ile daha karşımızda oluyor. “İzafi Tıklama Oranı” olarak adlandırdığı “Relative CTR” bir ölçümlendirme ile özellikle görüntülü reklam verenlerin reklamlarının...


Etiketler :

Pazarlamanın Geleceği

Pazarlamanın geleneksel olarak tanımı; ürün ya da hizmetlerin müşteriye doğru akışa yönlendiren işletme faaliyetlerinin bütünüdür diye geçer. Kişisel ve örgütsel amaçlara ulaşmayı sağlayacak değişimleri gerçekleştirmek üzere; fikir, ürün veya hizmetlerin geliştirilmesi, fiyatlandırılması, tutundurulması...