Anasayfa Blog E-Ticaretin Müşteri Nedenleri

E-Ticaretin Müşteri Nedenleri

E-Ticaretin müşteri nedenlerinin en başında en uygun fiyatlı ürünü bulmak, bütün dünya pazarlarında alışveriş yapma imkanı, 7 gün 24 saat alışveriş yapma özgürlüğü, ürünlerin müşterinin kapısına kadar gelmesidir.


E-Ticaretin Müşteri İçin 4 Nedeni

Bu yazımızda e-ticaretin müşteri için 4 büyük nedenini konu alacağız. Keyifli okumalar. 1.En uygun fiyatlı ürünü bulmak İnternette en uygun fıyatta ürünü müşteri kolaylıkla bulabilir. İnternette olan milyonlarca e-ticaret sitelerinde çeşitli fiyat aralıklarında...



Diğer Yazılarımız

Mükemmel Dönüşüm Optimizasyonu Uygulaması

Dönüşüm oranı optimizasyonu; basit A/B testlerinden, call to action butonlarının renklerinden, farklı ana başlıklardan ve formlardan çok daha fazlasıdır. 1-A/B testi kampanyaları; istatistiksel olarak önemli bir gelişme meydana getirir. Birçok kişi testlerde öğeleri...


Etiketler :

E-Ticaret Sitesinde Yapılan Hatalar

İnternetten alışveriş yapmak, geçmişe göre kişiler için artık daha güvenilir olsa da, yinede bir çok kişinin tereddüt etmesine neden oluyor. Özellikle kredi kartı dolandırıcılığı, telefon sipariş edip hıyar gönderilmesi gibi haberler kişilerin bir...



E-Ticarette Başarıya Giden 10 Madde

E-Ticaret pazarı gün geçtikçe kendini geliştirmeye devam etmektedir. Bu nedenle nereden ve nasıl başlanılması gerektiği iyi bilinmelidir. Konunun uzmanları e ticarette başarılı olmanın on nedenini belirtirken bunlara dikkat edilmesi gerektiğini ve her başlangıcın...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et