Anasayfa Blog E-Ticaretin Reklamcılıkla İlişkisi

E-Ticaretin Reklamcılıkla İlişkisi

E-Ticaretin hayatımıza girmesi ile reklamcılık anlayış ve işleyişi de değişti. E-Ticaretin reklamcılığa etkisi ve reklamcılık ile ilişkisine dair bilgileri buradan bulabilirsiniz.


E-Ticaretin Reklamcılığa ve Pazarlamaya Damga Vuracak 7 Etkisi

İşletme sahipleri dijital ortam ayrıcalığından da yararlanarak kendi reklamlarını yapma ve ürünlerini pazarlama hakkı elde etmişlerdir. Ses ve görüntü işlevlerini de devreye sokan firmalar sanal mağazalarında alışveriş yapılabilmesi için ürünlerinin reklamını yaparak pazarlamaya çalışmaktadırlar. Bu makalemde e- ticaretin reklamcılığa ve pazarlamaya etkilerini maddeler halinde anlatacağım. 1-Etkin ve Hızlı Müşteri Talepleri Yönetimi: Müşterilerin hangi ürünleri talep […]



INSTAGRAM
add Takip Et