Anasayfa Blog Facebook Görsel Sınırı

Facebook Görsel Sınırı

Facebook ‘un reklam verenler için, reklamlarda yer alan görseller için koyduğu sınır. Söz konusu bu sınır görselde yüzde 20’den fazla yazı bulunması halinde reklamın yayınlanmasına engel olmaktadır.


Diğer Yazılarımız

Coğrafi Bölgelere Göre Hizmet Tanıtımı

Hizmet tanıtımı; hangi sektörde ve hangi alanda faaliyet gösteriyor olursa olsun firmalar için büyük önem taşıyan bir kavramdır.  Özellikle bölgesel bazda farklı konseptlerde ürün satışı gerçekleştiren firmalar söz konusu bölgeler için ayrı ayrı...


Etiketler :

Dijital Pazarlama Çağı

İnternetin günden güne geliştiği, yenilendiği ve evrildiği bir çağ içerisindeyiz. Bu çağ şüphesiz markaların da kendi stratejik öngörülerini bu yenilenme ve değişim ışığında gerçekleştirmesi gerektiği anlamını taşıyor. Markalar bu çağda her türlü pazarlama...



Kimdir Bu SEO Uzmanları?

Türkiye’nin en iyi markalarının SEO kampanyalarını hazırlayan, Webtures SEO uzmanlarını her ay blog köşemizde tanıtmaya karar verdik. İlk konuğumuz uzun zamandır Senior SEO Expert olarak çalışan Atalay Sıdar oldu. Kendisiyle SEO sektörü ve...


Etiketler :