Anasayfa Blog Facebook Metin Sınırı

Facebook Metin Sınırı

Facebook ‘un reklam yayınlayanlar için, reklamda yer alan görsellerde yer alan metin için koyduğu sınır. Bu sınır, görselde yüzde 20’den fazla metnin olması durumunda reklamın onaylanmamasına neden olmaktadır.


Facebook Reklamlarında %20 Sınırı Kalkıyor!

Facebook reklamlarını kullananlar iyi bilir, reklama çıkılan görsellerde metin oranının görsele oranla %20’yi geçmemesi gerekiyor. Bu kural tüm Facebook reklamverenler gibi beni de çok sinir eden bir durum. Logoyu sayar mı, biraz daha kaydırıp tam kutucuğa sıkıştırsak olacak gibi… :) Sanırım Facebook, reklamverenlerin bu feryadını duymuş olmalı ki reklam politikalarında bir yeniliğe gitti. Facebook yenilediği […]



INSTAGRAM
add Takip Et