Anasayfa Blog Facebook Reklam Fiyatlandırması

Facebook Reklam Fiyatlandırması

Facebook ‘un reklam verenlerin, cinsiyet, ülke, yaş aralığı ve benzeri kriterler belirlenerek reklam verebilmesi için belirlediği fiyatlandırma.


Facebook Reklamları Neye Göre Ücretlendiriyor?

Milyarlarca kullanıcıya sahip Facebook, markaların online pazarlama çalışmalarında bulunmaz bir nimet. Hal böyle olunca reklam veren 3 milyon pazarlamacı 1 milyardan fazla kullanıcının dikkatini çekmek için Facebook’un haber kaynağında ve yayıncılık platformlarında büyük...



Diğer Yazılarımız

E-Ticarette 7 Büyük Avantaj

Bu yazımızda sizlere, e-ticaretin en büyük avantajlarından bahsedeceğiz. Keyifli okumalar. 1.Alışverişin en kolay ve hızlı şeklidir. Müşterinin daha çabuk ürün inceleme yapmasına ve daha seri işlem yapmasına yardımcı olur. İşlemlerin takibinin daha kolay...



Google Ads Reklamları Telefon Uzantıları

Google Reklamları Telefon Uzantıları; kullanıcıların reklamlarınızdan direkt olarak işletmenize telefon ile ulaşabildiği ve bu sayede daha fazla etkileşim alabileceğiniz uzantı türleridir. Google’ın Google Reklam Uzantıları konusuna ne kadar çok önem verdiğini artık herkes...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et