Anasayfa Blog Facebook Reklam Fiyatlandırması

Facebook Reklam Fiyatlandırması

Facebook ‘un reklam verenlerin, cinsiyet, ülke, yaş aralığı ve benzeri kriterler belirlenerek reklam verebilmesi için belirlediği fiyatlandırma.


Facebook Reklamları Neye Göre Ücretlendiriyor?

Milyarlarca kullanıcıya sahip Facebook, markaların online pazarlama çalışmalarında bulunmaz bir nimet. Hal böyle olunca reklam veren 3 milyon pazarlamacı 1 milyardan fazla kullanıcının dikkatini çekmek için Facebook’un haber kaynağında ve yayıncılık platformlarında büyük...



Diğer Yazılarımız

Sanal Alışverişin En İyisi Olmak

Teknolojinin gelişmesiyle değişen ve gelişen dünya, insanların da ihtiyaç ve arayışlarını farklılaştırıyor. Geçmişten günümüze süregelen alışkanlıklar değişiyor ve alışkanlıkların yerini güncel seçenekler alıyor. Eskiden gözle görmeden, elle dokunmadan alınmayan bir elbise şimdilerde sadece...