Anasayfa Blog Facebook Reklam Fiyatlandırması

Facebook Reklam Fiyatlandırması

Facebook ‘un reklam verenlerin, cinsiyet, ülke, yaş aralığı ve benzeri kriterler belirlenerek reklam verebilmesi için belirlediği fiyatlandırma.


Facebook Reklamları Neye Göre Ücretlendiriyor?

Milyarlarca kullanıcıya sahip Facebook, markaların online pazarlama çalışmalarında bulunmaz bir nimet. Hal böyle olunca reklam veren 3 milyon pazarlamacı 1 milyardan fazla kullanıcının dikkatini çekmek için Facebook’un haber kaynağında ve yayıncılık platformlarında büyük...



Diğer Yazılarımız

E-Ticarette 10 Taktik

1. Tanıtım Tanıtım yapmanız ve müşteriyi sürekli bilgilendirmeniz gerekir. Bu müşteri sayınızın artmasını, sitenizin sürekli güncel kalmasını sağlayacaktır. Böylelikle bir zaman sonra sitenin hep aynı olmasını engellemiş olacaksınız. 2. Reklam her şeydir. Sitenizin...



Neden E-Ticaret?

Her geçen gün yeni e-ticaret sitelerinin sanal aleme “Merhaba!” dediği günümüzde, insanların aklına “Neden e-ticaret?” şeklinde bir soru gelebiliyor. Mahalle bakkalarının dahi işlerini internete taşıdığını hesaba kattığımızda, e-ticaretin bu kadar çok tercih edilmesinin sebepleri de...



INSTAGRAM
add Takip Et