Anasayfa Blog Facebook Reklam Fiyatlandırması

Facebook Reklam Fiyatlandırması

Facebook ‘un reklam verenlerin, cinsiyet, ülke, yaş aralığı ve benzeri kriterler belirlenerek reklam verebilmesi için belirlediği fiyatlandırma.


Facebook Reklamları Neye Göre Ücretlendiriyor?

Milyarlarca kullanıcıya sahip Facebook, markaların online pazarlama çalışmalarında bulunmaz bir nimet. Hal böyle olunca reklam veren 3 milyon pazarlamacı 1 milyardan fazla kullanıcının dikkatini çekmek için Facebook’un haber kaynağında ve yayıncılık platformlarında büyük...



Diğer Yazılarımız

3. SEO Teknikleri – Uluslararası Dijital Pazarlama

Önceki yazılar:SEO UX 1. Fizibilite – Uluslararası Dijital Pazarlama2. SEO ve UX – Uluslararası Dijital Pazarlama Teknik İşaretlemeler Unutmayın. Arama motorlarınızın web sitenizi iyi anlayabilmesi, insanlara daha doğru sonuçlar göstermesini sağlayacağı için arama...



INSTAGRAM
add Takip Et