Anasayfa Blog Farklı Ambalaj Tasarımları

Farklı Ambalaj Tasarımları

Ürünlerin satışında ambalajların büyük rolü bulunmaktadır. Öyle ki, alıcıların yaklaşık yüzde 70’i bir ürünü almaya karar verirken, ürünün ambalajına dikkat etmektedir. Birbirinden yaratıcı ve farklı ambalajları buradan bulabilirsiniz.


Diğer Yazılarımız

E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Uygulamaları

Kıtlık Prensibi ( Scarcity ), limitsiz insan talebi karşısında limitli kaynakların yetersiz kalması üzerine kurumuş temel bir ekonomik prensiptir. Bu yazıda Kıtlık Prensibi’nin, e-ticaret sitelerinde kullanıcıları ikna etme konusunda nasıl kullanılabileceğini örnekler vererek açıklamak...



INSTAGRAM
add Takip Et