Google Ads Tıklama Başına Maliyetler

Google AdWords tıklama başına maliyetler sektör, hedeflenen arama ağı payı, kalite puanı gibi değişkenler ile ortaya çıkmaktadır. Tıklama başına maliyetin standart hesaplamasında ise belirtilen aramada en fazla tıklama başına maliyeti veren hesabın 1 kuruş fazlası olarak belirtilmiştir.


Diğer Yazılarımız

WhatsApp Pazarlaması Nedir? Firmalar WhatsApp’ı Nasıl Etkili Kullanabilir?

Piyasadaki artan rekabetle beraber, yaratıcı pazarlama araçlarından fayda sağlama firma sahipleri için kaçınılmaz bir hal aldı. Gelişmiş pazarlama teknikleri sayesinde, işletmeciler ürün ve servislerini kolaylıkla tanıtabilir, aynı zamanda yeni iş bağlantıları kurabilir ve...



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
+ Takip Et