Anasayfa Blog Google Analiz Araçları

Google Analiz Araçları

Google analiz araçları yeni dizenleme ile 6 üründen oluşuyor. Bu ürünler;  Audience Center 360, Optimize 360, Data Studio 360, Tag Manager 360, Google Attribution 360, Google Analytics 360 şeklindedir.  Google analiz araçları ile ilgili detaylı bilgiye sayfamızdan ulaşabilirsiniz.


Google, Analytics 360 Suite’i Tanıttı!

Google yeni ürünü kurumsal odaklı ölçüm platformu Analytics 360 Suite’i ,15 Mart 2016’da tanıttı.  Google, Analytics 360 Suite ile kurumsal analytics kullanıcıları için birçok özellik sunuyor. Adwords ve DoubleClick ile entegre edilebilir 6 üründen oluşan sistem, firmalara kullanıcıların çevrimiçi ve çevrimdışı tüm davranışlarını raporlayıp anlamlandırabilecek bir yapıya sahip. 4’ü yeni olan 6 üründen oluşan Google […]



INSTAGRAM
add Takip Et