Anasayfa Blog Google Sıralama Faktörleri

Google Sıralama Faktörleri

Alan adı kriterleri, sayfa düzeyindeki faktörler, site düzeyindeki faktörler, backlink kriterleri, kullanıcı etkileşimi v.b gibi kriterler Google Sıralama Faktörleri için en önemli unsurlardır.

 


En Güncel Google Sıralama Kriterleri – 197 Adet Faktör

Sağladığınız ürün veya servislerin, biri tarafından Google’da aratıldığında, website’nizin arama sonuçlarında ilk sıralarda görüntülenmesine elbette ihtiyacınız var, fakat gerçekten listenin başında görüntülenmeyi nasıl başarabilirsiniz? SEO uzmanları bu sonu gelmeyen çıkmazdan sürekli bahsetmekte, ancak...



Diğer Yazılarımız

SEM İle SEO Arasındaki En Büyük Farklar

SEM yani arama motoru pazarlaması ve SEO arama motoru optimizasyonu ilk bakışta aynı olarak görünse de birbirlerinden farklı içeriklere sahip alanlardır. Bu iki alan arasında birçok farklılıklar bulunmakta ve işletmelerin ihtiyaçlarına göre iki...


Etiketler :

INSTAGRAM
add Takip Et