Anasayfa Blog Google Sıralama Faktörleri

Google Sıralama Faktörleri

Alan adı kriterleri, sayfa düzeyindeki faktörler, site düzeyindeki faktörler, backlink kriterleri, kullanıcı etkileşimi v.b gibi kriterler Google Sıralama Faktörleri için en önemli unsurlardır.

 


En Güncel Google Sıralama Kriterleri – 197 Adet Faktör

Sağladığınız ürün veya servislerin, biri tarafından Google’da aratıldığında, website’nizin arama sonuçlarında ilk sıralarda görüntülenmesine elbette ihtiyacınız var, fakat gerçekten listenin başında görüntülenmeyi nasıl başarabilirsiniz? SEO uzmanları bu sonu gelmeyen çıkmazdan sürekli bahsetmekte, ancak...



Diğer Yazılarımız

Marka Bilinirliğinde Logonun Önemi

Logolar, ticaret yapan firmaların, çeşitli derneklerin, kamu kuruluşlarının vb. kimliklerini simgeleştirmelerini sağlayan çeşitli şekiller ve harflerden oluşan yegane işaretlerdir. Markalaşma doğrultusunda önemli bir rol oynarlar. Birebir başka birimler tarafından kopyalanma ve kullanılma durumları...



SEO & Dijital Pazarlama Devrimi

Dijital Pazarlamanın Doğuşu Markaların ürünlerini veya hizmetlerini pazarlamak için uyguladıkları yöntemler; bundan birkaç sene öncesine kadar televizyon, radyo gibi iletişim araçları ya da billboard, broşür gibi reklam teknikleri vasıtasıyla yapılırdı. Ancak büyük bir...



INSTAGRAM
add Takip Et