Anasayfa Blog Google Sıralama Faktörleri

Google Sıralama Faktörleri

Alan adı kriterleri, sayfa düzeyindeki faktörler, site düzeyindeki faktörler, backlink kriterleri, kullanıcı etkileşimi v.b gibi kriterler Google Sıralama Faktörleri için en önemli unsurlardır.

 


En Güncel Google Sıralama Kriterleri – 197 Adet Faktör

Sağladığınız ürün veya servislerin, biri tarafından Google’da aratıldığında, website’nizin arama sonuçlarında ilk sıralarda görüntülenmesine elbette ihtiyacınız var, fakat gerçekten listenin başında görüntülenmeyi nasıl başarabilirsiniz? SEO uzmanları bu sonu gelmeyen çıkmazdan sürekli bahsetmekte, ancak...



Diğer Yazılarımız

Pazarlamanın Geleceği

Pazarlamanın geleneksel olarak tanımı; ürün ya da hizmetlerin müşteriye doğru akışa yönlendiren işletme faaliyetlerinin bütünüdür diye geçer. Kişisel ve örgütsel amaçlara ulaşmayı sağlayacak değişimleri gerçekleştirmek üzere; fikir, ürün veya hizmetlerin geliştirilmesi, fiyatlandırılması, tutundurulması...



Kimdir Bu SEO Uzmanları?

Türkiye’nin en iyi markalarının SEO kampanyalarını hazırlayan, Webtures SEO uzmanlarını her ay blog köşemizde tanıtmaya karar verdik. İlk konuğumuz uzun zamandır Senior SEO Expert olarak çalışan Atalay Sıdar oldu. Kendisiyle SEO sektörü ve...


Etiketler :