Anasayfa Blog Google Sıralama Kriterleri

Google Sıralama Kriterleri

Google ‘ın arama sonuçlarında listelenen bağlantıların, nasıl ve neye göre listeleneceğine dair belirlediği kriterler.


En Güncel Google Sıralama Kriterleri – 197 Adet Faktör

Sağladığınız ürün veya servislerin, biri tarafından Google’da aratıldığında, website’nizin arama sonuçlarında ilk sıralarda görüntülenmesine elbette ihtiyacınız var, fakat gerçekten listenin başında görüntülenmeyi nasıl başarabilirsiniz? SEO uzmanları bu sonu gelmeyen çıkmazdan sürekli bahsetmekte, ancak...



Diğer Yazılarımız

E-Ticarette 7 Büyük Avantaj

Bu yazımızda sizlere, e-ticaretin en büyük avantajlarından bahsedeceğiz. Keyifli okumalar. 1.Alışverişin en kolay ve hızlı şeklidir. Müşterinin daha çabuk ürün inceleme yapmasına ve daha seri işlem yapmasına yardımcı olur. İşlemlerin takibinin daha kolay...



INSTAGRAM
add Takip Et