Anasayfa Blog Google Sıralama Kriterleri

Google Sıralama Kriterleri

Google ‘ın arama sonuçlarında listelenen bağlantıların, nasıl ve neye göre listeleneceğine dair belirlediği kriterler.


En Güncel Google Sıralama Kriterleri – 197 Adet Faktör

Sağladığınız ürün veya servislerin, biri tarafından Google’da aratıldığında, website’nizin arama sonuçlarında ilk sıralarda görüntülenmesine elbette ihtiyacınız var, fakat gerçekten listenin başında görüntülenmeyi nasıl başarabilirsiniz? SEO uzmanları bu sonu gelmeyen çıkmazdan sürekli bahsetmekte, ancak bir website için belirli anahtar kelimelere göre nasıl dizin oluşturulduğunu belirleyen birçok farklı değişken mevcut. SEO birçoğumuza sihir gibi görünse de arkasında […]



Google Sıralamasını Etkileyen Faktörler

Arama Motorlarındaki Konumunuzu Belirleyen En Temel Faktörler Sayfa Faktörleri (On Page Factors): Sayfanızın içerisine gömülü şekilde yapılan SEO işlemlerine verilen genel isimdir. Bu olayın kontrolü bizim elimizdedir. Sayfa Dışı (Off Page Factors): Sayfanıza diğer sayfalardan verilmiş olan linklerin oluşturduğu trafiktir. Bu olay ilk bakışta bizim elimizde değilmiş gibi görünse de; kişiler ile iletişiminize bağlı olarak […]



INSTAGRAM
add Takip Et