Anasayfa Blog Google Sıralama Kriterleri

Google Sıralama Kriterleri

Google ‘ın arama sonuçlarında listelenen bağlantıların, nasıl ve neye göre listeleneceğine dair belirlediği kriterler.


En Güncel Google Sıralama Kriterleri – 197 Adet Faktör

Sağladığınız ürün veya servislerin, biri tarafından Google’da aratıldığında, website’nizin arama sonuçlarında ilk sıralarda görüntülenmesine elbette ihtiyacınız var, fakat gerçekten listenin başında görüntülenmeyi nasıl başarabilirsiniz? SEO uzmanları bu sonu gelmeyen çıkmazdan sürekli bahsetmekte, ancak...



Diğer Yazılarımız

E-Ticaretin En Önemli 5 Avantajı

E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ve ya sanal ürünleri para karşılığında satın alması işlemidir. Elektronik Ticaret, İnternet üzerinde sunulan bilgi, ürün ve hizmetlere hemen hemen dünyanın her yerinden anında ve...



Arama Motoru Sitelerinin Şirketler İçin Önemi

Arama motorları internet üzerinde bilgiye kısa sürede eriştiğimiz ve hemen her alanda bilgiye ulaşmak için kullandığımız internet siteleridir. Arama motorlarının bireyleri yönlendirme olgusu; onların etkin bir reklam ve tanıtım aracı olarak kullanılmalarını sağlamaktadır....


Etiketler :

E-Ticaretin Müşteri İçin 4 Nedeni

Bu yazımızda e-ticaretin müşteri için 4 büyük nedenini konu alacağız. Keyifli okumalar. 1.En uygun fiyatlı ürünü bulmak İnternette en uygun fıyatta ürünü müşteri kolaylıkla bulabilir. İnternette olan milyonlarca e-ticaret sitelerinde çeşitli fiyat aralıklarında...



INSTAGRAM
add Takip Et