Anasayfa Blog Gösterim Başı Fiyatlandırma

Gösterim Başı Fiyatlandırma

Gösterim başına fiyatlandırma, internet reklamcılığında tıklama başına fiyatlandırmaya alternetif olarak geliştirilmiş bir modeldir. Amacının gösterim ve hatırlatma olduğu reklamlarda gösterim başına fiyatlandırma seçilmesi uygundur.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

Dönüşüm Optimizasyonu Rehberi

Bu yazımızda özellikle dijital pazarlama alanında sıkça duymaya başladığımız dönüşüm optimizasyonu (conversion optimisation/CRO) kavramını detaylı bir şekilde ele alacağız. Tabii dönüşüm optimizasyonuna geçmeden önce “dönüşüm/conversion” ve optimizasyon terimlerinin neyi ifade ettiğini açıklamamız gerekir....



Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et