Anasayfa Blog Gösterim Başı Fiyatlandırma

Gösterim Başı Fiyatlandırma

Gösterim başına fiyatlandırma, internet reklamcılığında tıklama başına fiyatlandırmaya alternetif olarak geliştirilmiş bir modeldir. Amacının gösterim ve hatırlatma olduğu reklamlarda gösterim başına fiyatlandırma seçilmesi uygundur.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

E-Ticarette Reklam Yapanlar İçin 8 Önemli Madde

E-ticaret ekonomiyi ve kolaylığı sunmak açısından oldukça keyifli bir seçenek fakat aktif müşterileri bulmak açısından zorluklar yaşanabiliyor. Bilfiil ilgilenmek gerekiyor. Bu konu üzerine sizlere bazı önerilerde bulunmak istiyoruz. • İlk olarak fiyatları iyi...


Etiketler :