Anasayfa Blog Gösterim Başı Fiyatlandırma

Gösterim Başı Fiyatlandırma

Gösterim başına fiyatlandırma, internet reklamcılığında tıklama başına fiyatlandırmaya alternetif olarak geliştirilmiş bir modeldir. Amacının gösterim ve hatırlatma olduğu reklamlarda gösterim başına fiyatlandırma seçilmesi uygundur.


İnternet Reklamcılığı

Outdoor reklamcılıkların yerini hızla dijital reklamcılığa devretmesi internet reklamcılığı kavramının da ortaya çıkmasını sağlamıştır. İnternet reklamcılığı iç dünyasında oldukça geniş seçeneklere sahiptir. Bunları ana gruplar halinde sıralarsak daha iyi anlamanızı sağlarız. SEM



Diğer Yazılarımız

E-ticaret Sitelerinde Kıtlık Prensibi Uygulamaları

Kıtlık Prensibi ( Scarcity ), limitsiz insan talebi karşısında limitli kaynakların yetersiz kalması üzerine kurumuş temel bir ekonomik prensiptir. Bu yazıda Kıtlık Prensibi’nin, e-ticaret sitelerinde kullanıcıları ikna etme konusunda nasıl kullanılabileceğini örnekler vererek açıklamak...



INSTAGRAM
add Takip Et